lukoil-banenr

Kia Provo Concept

bodybuilding
diselok

Desi este o expozitie europeana, asta nu-i impiedica pe coreeni sa se bata la egal cu producatorii locali. Dovada fiind concept-ul Provo din spatele meu. Acest coupe sportiv cu două portiere si design îngrăzneţ vrea sa fie un concurent pentru Mini linia DS de la Citroen.

Cu elemente ce-i trădează apartenenţa la nouă familie de vehicule Kia, gabaritul compact al lui Provo are o lungime de 3,88 m, o înălţime de 1,77 m şi o înălţime de doar 1,35 m. Grila frontală este o reinterpretare a ideii de “bot de tigru”, implementata în ultimele modele lansate, iar noile blocuri optice au un aspect îndrăzneţ, şi au în componenţa mai mult de 850 de LED-uri de mici dimensiuni.

Contactul cu solul se face prin intermediul unor jante impresionante de 19 inch, echipate cu anvelope performante. Dacă la toate dimensiunile pe care le-am prezentat până acum mai adăugăm un ampatament de 2,53 m, ne aşteptam ca în materie de manevrabilitate şi comportament dinamic Provo să se prezinte excelent. Noul concept nu este doar un exerciţiu de design al companiei. Soluţiile constructive adoptate dovedesc atenţia acordată dezvoltării tehnologice.

Sub capotă, noul Provo ascunde un motor pe benzină Turbo de 1,6 litri care produce 204 CP, iar transmisia este de tip „smart-4WD-hybrid”(smart-forward-hybrid). Mai exact, puntea spate găzduieşte un motor electric de tracţiune, care poate suplimenta, la nevoie, cuplul motor furnizat de unitatea termică punţii faţă. Acesta poate asigura un surplus de până la 45 cai putere. În situaţia în care nu este nevoie de o viteză mare de deplasare, cum ar fi în cazul aglomerărilor urbane, Provo, poate rula exclusiv electric, bazându-se pe motorul de care aminteam. Sistemul de regenerare a energiei este activat în momentul în care automobilul frânează, în situaţiile normale de deplasare.

Comentarii