lukoil-banenr

Clientul companiei BMW, care și-a achiziționat limuzina de lux Seria 7 în valoare de peste 122.000 de euro și-a făcut publice nemulțumirile față de model după mai mult de 10 vizite la service într-o perioada de doar 54.000 de kilometri parcurs.

Pilot Autoexpert

Fiecare dintre șoferi își procură un automobil nou cu gândul că pentru o perioadă va scăpa de probleme, reparații iar mentenanța automobilului se va limita doar la schimb de ulei și filtre. Aceleași așteptări a avut și proprietarul acestui Seria 7, unde mai pui că a achitat și o sumă destul de impunătoare, care în mod firesc ar garanta o calitate înaltă a vehiculului.

Din păcate, în scurt timp nava amiral a celor de la BMW, a devenit pentru proaspătul proprietar o adevărată problemă. Totul a început la un parcurs de numai 18.000 de kilometri, de vină fiind sistemul de ventilare instalat în scaunul șoferului.

Cu 2.000 de kilometri mai târziu, acest Seria 7 a cedat din nou. De această dată a fost nevoie de lucrări la nivelul trapei din plafon, se menționează în jurnalul trecut de proprietar pe caroseria limuzinei de lux.

Problemele și defecțiunile au continuat să tot apară, au fost afectate componente ale motorului turbo V8, scaunele cu reglare electrică și chiar suspensia pe aer. Ba mai mult, unele elemente s-au defectat pe parcurs chiar după ce au fost înlocuite!

Însă totul are un sfârșit, chiar și răbdarea proprietarului acestui BMW Seria 7 ghinionist. După ce a vizitat service-ul de 12 ori în doar 54.082 de kilometri, stăpânul limuzinei a printat jurnalul defecțiunilor și l-a aplicat cu ajutorul unui sticker pe caroseria automobilului, astfel făcând publică situația cu automobilul de lux pe care l-a achiziționat. În așa mod, bărbatul speră să atragă atenția oficialilor companiei BMW și să îi convingă pe alți cumpărători că noua limuzină Seria 7 este un automobil stricăcios ce nu merită a fi cumpărat.

Comentarii