lukoil-banenr

Pentru un om de afaceri prosper, care are suma necesară pentru procurarea unui Bentley, timpul înseamnă bani. Astfel că deplasarea până la prima staţie PECO pentru a-şi alimenta automobilul de lux l-ar putea costa minute preţioase din viaţa sa. Ei bine, Bentley a găsit soluţia şi pentru astfel de probleme, lansând un serviciu foarte comod clienţii săi.

bodybuilding

Britanicii ar putea fi consideraţi pioneri printre concurenţii săi care s-au gândit să pună pe roţi un asemenea serviciu. Ceea ce nu îi costă chiar o avere, având în vedere că trăim într-o perioadă în care un simplu tap pe telefon este suficient pentru a comanda produsele electronice sau alimentare care să fie livrate la domiciu.

diselok

Cei de la Bentley au decis să testeze aplicarea unei astfel de soluţii în parteneriat cu Filld, o aplicaţie mobilă special dezvoltată în acest scop, scrie automarket.ro.

Astfel, prin utilizarea aplicaţiei Filld for Bentley, clienţii trebuie doar să aleagă data livrării, iar cantitatea de carburant solicitată va fi livrată de o echipă care se va ocupa inclusiv de umplerea rezervorului. Practic, proprietarii Bentley nici măcar nu trebuie să fie acasă, ci doar să informeze operatorii serviciului unde este parcată maşina.

Pentru început, serviciul este disponibil doar în California, însă ulterior va fi extins, iar planurile Bentley sunt chiar şi mai mari: pe baza comenzilor efectuate de propritar, aplicaţia va fi capabilă în viitor să facă singură comanda de carburant pe baza preferinţelor şoferului, a nivelul de carburant prezent în rezervor şi a localizării acesteia.

Noul serviciu face parte din strategia Connected Car a celor de la Bentley, care prevede oferirea unor servicii digitale pentru proprietari. „Investigăm permanent modalităţi prin care să oferim clienţilor noştri servicii inteligente şi personalizate care să le permită cel mai mare lux dintre toate: mai mult timp„, afirmă Christophe Georges, directorul de marketing al Bentley.

192252l 527130l

Comentarii