lukoil-banenr

Unicul exemplar Brabus 3.6 S Lightweight, construit după conceptul original este scos la vânzare. Atelierul de tuning a construit acest proiect la baza modelului Mercedes-Benz W201 2.6E, motorul stoc al cărui a fost modificat astfel ca sa aibă un volum de 3.6 litri.

Pilot Autoexpert

La sfârșitul anilor 1980, cel mai tare Mercedes-Benz W201 sau 190E la care se putea visa era legendarul Evo II. Însa germanii de la Brabus au vrut sa creeze o variantă mai exclusivistă astfel că în anul 1988 a apărut prototipul Mercedes-Benz 190E 3.6 S Lightweight.

Specialiștii atelierului de tuning au folosit defapt un 190E de serie, în varianta sa de top, transformându-l într-un adevărat bolid gata să facă spectacol atât pe circuit cât și pe drumurile publice. Acesta a fost lipsit de aer condiționat, bancheta din spate și o parte din izolarea fonică pentru a cântări mai puțin. În schimb a primit un rollcage, scaune de tip scoică din față și un motor de înaltă performanță în șase cilindri.

Capacitatea cilindrica a motorului aspirat natural de 2.6 litri volum a fost mărită până la 3.6 litri, astfel ca acesta să poată livra 286 de cai putere și 364 Nm cuplu motor, exclusiv către axa spate. Accelerarea vehiculului de la 0-100 de km/h număra 6.3 secunde, iar viteza maximă atingea pragul de 254 de km/h.

Din nefericire, clienții de pe atunci nu s-au arătat prea entuziasmați de un sedan fără aer condiționat ți banchetă din spate, astfel încât Brabus le-a montat la loc și a renunțat la comercializarea acestui model.

În 2008, directorul de PR al tunerului german a comandat o mașina construită exact după modelul acelui prototip original, iar dorința i-a fost fără întârzieri împlinită. La baza avem un Mercedes-Benz 190E 2.6E, cu doar doua locuri din față reprezentate de două scaune scoică din kevlar, fără sistem de aer condiționat și cu un rollcage din aluminiu.

Datorită exclusivității acestui exeemplar, unicul Brabus 3.6 S Lightweight este scos acum la vânzare pentru suma de 131.995 de lire sterline, sau circa 150.000 de euro.

Comentarii