lukoil-banenr

Cât de des căutând o maşină pentru a o cumpăra, ne gândim dacă nu a fost oare aceasta accidentată grav şi reparată. Poate că însuşi faptul că a fost lovită/atinsă/tamponată nu are o importanţă atât de mare, cât ideea că ar putea fi reparată de nişte specialişti amatori, cu materiale necalitative şi cu încălcarea tuturor tehnologiilor recomandate.

Pilot Autoexpert

Defapt o maşină care a fost restaurată după un accident, pierde un procent mare din fiabilitate şi siguranţă. Fierul nu mai este atât de rigid, iar geometria caroseriei poate să o ia razna. În ansamblu toţi aceşti factori influenţează siguranţa şoferului şi pasagerilor aflaţi în maşină, căci în caz de impact repetat, consecinţele pot fi mult mai deplorabile.

Există totuşi meşteri care îşi fac lucrul la nivel profesionist şi calitativ, precum ar fi Arthur Tussik, un bărbat din Rusia specializat pe reparaţia, restaurarea, vopsirea şi readucerea la viaţă a automobilelor accidentate. Mai nou meşterul a hotărât să-şi deschidă un canal pe Youtube, unde povesteşte şi arată în detaliu cum au loc lucrările asupra maşinilor din garajul său.

Vedeţi aşadar, cum mâinile de aur al lui Arthur, transformă un BMW 750i afectat de „handicapul” cunoscut ca daună totală, într-o maşina practic nouă. Acesta a avut nevoie de numai 27 de zile pentru a lucra la limuzina căreia nici un alt „doctor” de caroserii nu îi dădea vreo şansă!

Comentarii