lukoil-banenr

 

bodybuilding

 

BMW Seria 5 a luat laurii 2011

diselok

Homer spunea că pentru a avea o istorisire de succes, aceasta neapărat trebuie să prezinte un personaj frumos, altul puternic şi o poveste de dragoste.  BMW Seria 5 este frumos, puternic şi fără îndoială te face să te îndrăgosteşti de el.  Greu însă i-a fost juriului concursului … să rămână pragmatic şi să lase emoţiile la o parte pentru a alege Automobilul Anului 2011 din cele 48 de modele cocnurente.


În urma unei lupte acerbe BMW Seria 5 a reuşit să-i surclaseze pe concurenţi şi a luat cele mai înalte note la toate capitolele.
Surpriză placută a fost şi pentru reprezentanţii BMW Moldova care au mulţumit organizatorii pentru aprecierile date. În mod deosebit au ţinut să mulţumească şi tuturor clienţilor mărcii: “Maria Sa cumparatorul rămâne în continuare regele, care dictează succesul unei mărci sau a unui model pe piaţă”. În istoria concursului, BMW obţine a doua oară marele premiu, primul fiind oferit în cadrul ediţiei 2006.


În ediţia din acest an a concursului au fost anunţate 3 nominalizări: “Top Vânzări” care i-a revenit brand-ului Porshe reprezentanţa căruia a parut în Moldova în luna martie 2010, “Marca Preferată”, câştigată de Dacia şi “Noutatea Anului” care poate fi considerat ca un Grand Prix. La ediţia curentă, hibridul Toyota Prius a fost nominalizat la această categorie. Evident, a fost desemnat şi câte un căştigător pentru fiecare clasă de automobile dar să le luam pe rând.


Clasă A (mini) este formată din maşini de oraş, a căror lungime nu depăşeşte 3,7 metri, cu trei sau cinci portiere, care pot adăposti de la 2 la 5 pasageri a fost câştigată de Peugeot 107.
În clasa B cel mai bun a fost desemnat nou venitul pe piaţa auto locală, Ford Fiesta. Un model care a reușit să înregistreze un număr mare de vânzări.
În clasa C învingător a devenit VW Golf, mașina care a câștigat Grand Prix-ul în 2009 și care a devenit automobilul anului în lume.
Clasa D i-a revenit lui Opel Insignia. În 2009, această mașină a obţinut Grand Prix-ul în Europa.


Trecem la clasa E, cea a mașinilor business. Lupta s-a dat între Mercedes E klasse, BMW seria 5, Audi A 6 si Skoda Superb. Învingător a devenit Skoda, victoria căreia este justificată și de numărul mare de automobile vândute în acest an pe piaţa locală.
La clasa F nu avem mari surprize – Mercedes S Class este cel care i-a surclasat pe concurenţi.  Pentru clasa G – BMW Z4 este cel care și-a adjudecat titlul iar în clasa mașinilor decapotabile, câștigătoare a devenit una dintre pretendentele la marele premiu – Peugeot 308 CC. O mașină frumoasă la un preţ accesibil.


Am ajuns la clasa break-urilor cu capacităţi sporite de trecere. În acest an, noul Subaru Legacy Outback este cel care a câștigat victoria. Urmează clasa SUV-urilor, extrem de populară în Moldova. Aceasta a fost împarţită în 4 categorii.
La clasa SUV-urilor ușoare, numită și K1, învingator a fost Toyota RAV 4. La cea a SUV-urilor mijlocii – noul Porsche Cayenne. Nu e de mirare că Range Rover a devenit cea mai bună mașină în clasa SUV-uri grele. Iar, la ultima clasa, K4, cea a pick-upurilor, învingator a fost numit Mitsubishi L 200.
Următoarea la număr este clasa mașinilor de familie, cele mai confortabile pentru călătorii lungi. Premiul i-a revenit brandului Mercedes cu modelul Viano.


Iată că am ajuns și la clasa utilitarelor, care se împarte în grele și ușoare. Citroen Berlingo a fost numită cea mai bună mașină dintre toate utilitarele comerciale ușoare, iar Mercedes Benz Spinter i-a surclasat pe ceilalţi concurenţi la categoria utilitare grele.
Eforturile participanţilor, să știţi nu s-au limitat pe terenul de testare, la concursul Automobilul Anului, premiile nu se dau atât de ușor. Reprezentantul fiecărui dealer finalist, a fost supus ispitelor, câţi finaliști atâtea ispite. Odată urcaţi pe scenă după premiu, aceștia trebuiau să ghicească care din frumoasele fete aflate pe aceeași scenă ţine premiul coresponzător. Probabil asta a fost cea mai dificilă încercare.
Învingătorul a luat lauri, iar ceilalţi participanţi au luat ardoare şi spirit competitiv, ceea ce îi va ajuta la anul să fie şi mai buni, ceea ce va face ca şi concursul din anul viitor să fie şi mai aprig.
Concursul „Automobilul Anului” se află la a şasea ediţie, iar ultima ediţie din  a fost organizată cu spirijinul companiei Lukoil-Moldova, lider pe piaţa produselor petroliere şi compania Raiffeisen Leasing. Un aport mare l-au  ProTV şi postul de radio ProFM, Auto Expert Club Moldova – partenerul tehnic şi compania C&C Tuning.
P.S. Scriind ultimile propoziţii, am aflat că de curînd a fost anunţat automobilul Anului în Germania, care este la fel – BMW seria 5.

Comentarii