lukoil-banenr

Ogier câştigătorul

bodybuilding

Raliul Finlandei a început cu o luptă în patru pentru victorie între Sebastien Ogier, Thierry Neuville, Mads Ostberg şi Mikko Hirvonen, care au fost despărţiţi iniţial de numai câteva zecimi de secundă. Liderul Campionatului WRC 2013, Sebastien Ogier a început să-şi pună amprenta asupra raliului spre finalul celei de-a doua zile şi şi-a construit un avans de 40 de secunde înaintea ultimei zile, pentru a încheia etapa cu un avans de peste 36 de secunde. Pilotul echipei Volkswagen a admis că victoria în Raliul Finlandei, una dintre cele mai dificile etape din calendar, este un vis devenit realitate.

diselok

Lupta pentru locul doi dintre Neuville şi Ostberg a fost însă una mult mai palpitantă, spre deosebire de reuşita pilotului echipei Volkswagen WRC. Cei doi şi-au schimbat frecvent poziţiile, însă lupta s-a decis în penultima proba specială, când Ostberg a derapat pentru a evita o piatră şi a pierdut timp preţios. Neuville şi-a trecut astfel în cont locul doi şi a obţinut şi cele trei puncte bonus pentru Power Stage, în timp ce Ostberg s-a mulţumit cu locul trei.

Hirvonen a terminat raliul pe locul patru după ce a pierdut timp preţios în seara ultimei zile din cauza unei furtuni, fiind urmat de Dani Sordo care a profitat de abandonul suferit de Kris Meeke înaintea Power Stage-ului după ce impresionase în unica sa apariţie pentru Citroen.

Jari Ketomaa a dominat autoritar clasa WRC2 şi a fost urmat la mare distanţă de Robert Kubica.

RALIUL FINLANDEI 2013 – REZULTAT FINAL:

 1. Sebastien Ogier     VW             2h43m10.4s
 2. Thierry Neuville   M-Sport Ford       +36.6s
 3. Mads Ostberg       M-Sport Ford       +57.6s
 4. Mikko Hirvonen     Citroen         +1m21.6s
 5. Dani Sordo         Citroen         +6m08.5s
 6. Evgeny Novikov     M-Sport Ford     +8m39.7s
 7. Jari Ketomaa       Autotek Ford   +11m19.2s*
 8. PG Andersson       AT Ford         +11m41.5s
 9. Robert Kubica       PH Citroen     +12m48.1s*
10. Andreas Mikkelsen   VW             +13m42.0s

Comentarii