lukoil-banenr

BMW-Sauber au lansat noul său monopost

bodybuilding

diselok

BMW-Sauber a lansat pe circuitul de la Valencia noul monopost C29 cu care va concura în sezonul 2010 al Formulei 1.

C29 este primul monopost realizat de echipa de la Hinwil fără sprijinul constructorului BMW, care s-a retras din Formula 1 la capătul unui parteneriat de patru ani cu Peter Sauber.

Aspectul noul monopost este cam fad din cauza absenţei sponsorilor, însă se anticipează că numele acestora vor apărea pe maşina în sezonul care va începe în martie.

Principalele caracteristici ale noului monopost sunt nasul foarte înalt şi carcasa de motor alungită. Astfel, BMW-Sauber este a treia echipă care utilizează un nas foarte înalt, după Ferrari şi McLaren Mercedes, strategie adoptata încă de anul trecut de Red Bull Racing.

De asemenea, BMW-Sauber este prima echipă care prezintă fotografii cu partea din spate a monopostului. În timp ce Ferrari şi McLaren au făcut tot posibilul pentru a ascunde configuraţia dublului deflector, echipa din Hinwil a prezentat o fotografie din spate, însă a amplasat un ecran al deflectorului pentru ca rivalii să nu afle soluţia adoptată de elveţieni.

BMW-Sauber va utiliza în sezonul 2010 motoare Ferrari, unităţile urmând să fie similare cu cele folosite în mod curent de echipa cu sediul la Maranello.

Iată şi detaliile tehnice ale noului monopost BMW-Saauber C29:
Şasiu: Construit din fibra de carbon
Suspensii: Sachs Race Engineering
Frane: discuri de frâne din carbon produse de Brembo
Transmisie: Cutie de viteze Ferrari în 7 trepte
Volan: BMW Sauber F1 Team
Pneuri: Bridgestone Potenza

Dimensiuni

Lungime: 4,940 mm
Lăţime: 1,800 mm
Înălţime: 1,000 mm
Greutate: 620 kg
Motor: Ferrari 056
Tip: Aspirat natural V8, 90 de grade
Valve: 32 valve pneumatice
Greutate: sub 95 kg

 

Comentarii