lukoil-banenr

A apărut o versiune îmbunătăţită a electrovehiculului Nissan Leaf

Modelul electric se mândreşte acum cu o autonomie de 228 kilometri, mărită cu 14% faţă de versiunea precedentă, alături de numeroase îmbunătăţiri aplicate motorului electric. Oficialii de la Nissan spun că unitatea de propulsie are un conţinut de dysprosiu (Dy) redus cu 40% faţă de un motor electric convenţional. Prin reducerea de elemente rare necesare construcţiei, Nissan l-a făcut pe Leaf mai ecologic. Pe viitor, constructorul nipon promite să elimine complet necesitatea acestui metal rar pentru modelele electrice din gama sa.

bodybuilding

diselok

Motorul lui Nissan Leaf are un magnet nou, care oferă performanţe mai bune şi dimensiuni compacte, datorită compoziţiei NdFeB (bazată pe neodymium). Cei de la Nissan promit îmbunătăţiri suplimentare pentru motorul lui Leaf în viitor, în speranţa că vor putea să introducă aceste motorizări şi în gama de motorizări hybride a concernului. Printre modificările aplicate lui Leaf se mai enumeră şi masa modelului electric redusă cu aproximativ 80 kilograme faţă de versiunea anterioară. De asemenea, unitatea de propulsie are un volum redus cu 30% şi o masă redusă cu 10% faţă de versiunea anterioară.

Direcţia lui Nissan Leaf a fost reconfigurată pentru a oferi un răspuns mai bun la plaja medie de viteze, în timp ce suspensia a fost recalibrată pentru a răspunde la reducerea masei la gol. Sistemul de frânare regenerativă este integrat mai bine în funcţia de frânare, iar elementele auxiliare au un consum de energie mai scăzut.

Comentarii