lukoil-banenr

Acest monstru este pe undeva şi Honda NSX…

Anul trecut echipa LoveFab nu a avut prea mult noroc – în ziua a doua a calificărilor renumitei competiţii Pikeas Peak, proprietarul Cody Loveland a intrat în şanţ la 100 km/h, pierzându-şi şansele la titlu în clasa Unlimited. Veste bună din acest an este că tocmai a anunţat că se va întoarce în alt racer bazat pe Honda NSX şi denumit Enviate.

bodybuilding

diselok

La ce ne referim spunând „bazat pe NSX”? Doar la suspensii şi la subframe, căci toate celelalte elemente Honda au fost înlocuite cu elemente LoveFab.

Propulsat de un motor V8 LS1 cu carter uscat care livrează 800 Nm, LoveFab este construit pe un şasiu tubular şi este acoperit de o caroserie din fibră de carbon, ceea ce-i permite să nu depăşească 910 kg.

În micul filmuleţ pe care vă invităm să-l vizionaţi găsiţi retrospectiva ediţiei 2012 şi câteva explicaţii referitoare la strategia LoveFab pentru acest an.

Comentarii