lukoil-banenr

De obicei, maşinile noi se devalorizează destul de rapid iar în câţiva ani maşina scade cu cel puţin 40% în preţ. Mai ales dacă vorbim despre maşinile gândite pentru consumatorii de rând, accesibile, relativ fiabile şi extrem de simple. Însă iată că din rândul acestor automobile, s-a născut şi un etalon în segmentul hatch-urilor sport şi anume Megane-ul RS! Greu de crezut dar se pare că acesta se numără printre puţinele modele de Renault al cărui preţ de piaţă nu scade ci creşte.

bodybuilding

Renault a construit numai 30.000 de exemplare Megane RS iar ultimul model a părăsit recent uzina spaniolă din Palencia. Nu a trecut prea mult timp că un dealer auto din Anglia, a prins momentul şi s-a grăbit să cumpere maşina iar acum cere un preţ mult mai mare pe ea. Cu adevărat acesta ar putea fi primul Megane care rescrie istoria mărcii franceze, ca un model al cărui valoare urcă în cifre.

diselok

Trebuie să recunoaştem că nu mulţi proprietari de Megane s-ar putea lăuda cu maşina lor, mai ales dacă vorbim de generaţia a doua producţia căreia a început în anul 2002. Se ştie deja că aceste maşini sunt ieftine la cumpărare dar scumpe la întreţinere. În ce priveşte însă Megane-ul RS, din generaţia următoare (a III-a), lucrurile stau cu totul altfel. Sportiva este echipată cu un motor de 2.0 litri volum dar care dezvoltă 275 de cai putere şi 360 Nm de cuplu motor. La pachet se adaugă diferenţialul blocabil mecanic, frânele Brembo, jante de 19 inch încălţate în anvelope Michelin Pilot Sport Cup 2, amortizoare Ohlins, scaune Recaro, tapiţerie Alcantara şi multe multe altele!

Singurul defect al acestei maşini este faptul că are volanul pe dreapta şi costă 31.390 de lire, echivalentul a 37.100 de euro. Ca şi comparaţie, Megane-ul RS nou, costa cu aproximativ 10.000 de euro mai puţin, atunci când era încă în producţia de serie! Parcă ţi-ai dori şi Megane-ul tău să crească în preţ nu? 😀

153488l 246395l 478549l 530163l 594467l 653384l 737579l 944402l

Comentarii