lukoil-banenr

În 1998, Audi prelua conducerea producătorului de supercaruri Lamborghini. Cinci ani mai târziu, în 2003, la fabrica din SantAgata Bolognese, italienii demarau producţia unui nou model, adresat unui public destul de tangibil. Era vorba despre Gallardo, un model sportiv, numit în cinstea unei rase de tauri de luptă, echipat în premieră cu un motor V10 de nouă generaţie.

bodybuilding

Experimentul a fost un succes răsunător. O dovedeşte scrisoarea de adio a celui mai popular model din istoria Lamborghini, scrisă şi datată în 25 noiembrie. La 10 ani de la debutul oficial, ultimul Gallardo a părăsit linia de asamblare a uzinei din SantAgata Bolognese, reuşind să totalizeze 14.022 unităţi vândute de-a lungul carierei.

diselok

Exemplarul de adio este un Gallardo LP570-4 Spyder Performante, destinat unui colecţionar privat, care şi-a păstrat anonimatul.

Datorită modelului Gallardo a fost înregistrată evoluţia ascendentă a companiei și creşterea producţiei anuale. Drept exemplu, dacă în urmă cu patru decenii la SantAgata Bolognese se construiau doar 250 de unităţi pe an, în prezent aici iau naştere aproximativ 2000 de exemplare.

După 10 ani de activitate, Lamborghini Gallardo iese din producţie pentru a face loc unui înlocuitor, despre care se spune că se va numi Cabrera şi că este planificat să ajungă pe şoselele din întreaga lume chiar de anul viitor.

Adio Lamborghini Gallardo1

Comentarii