lukoil-banenr

Nu toţi automobiliştii sunt încântaţi de maşinile de ultimă generaţie, dotate cu cele mai sofisticate tehnologii şi care aproape că ştiu să conducă singure. Puriştii au preferat dintotdeauna să îşi golească portmoneul doar pentru un automobil vechi, cu o bogată istorie în spatele său, cum este şi acest ARO 240 produs în anii 1976.

bodybuilding

Proprietarul SUV-ului românesc, este din localitatea Lereşti, judeţul Argeş, şi se poate lăuda cu un vehicul produs în seria 24, în ultimii ani de producţie. Sub capota maşinii inginerii din Câmpulung au instalat un propulsor de 2.5 litri volum care produce în jur de 83 cai putere şi 170 Nm de cuplu motor. Preţul oarecum piperat este justificat nu doar de anul de producţie dar şi de costul lucrărilor de recondiţionare. Cu toate astea, presa auto din România se arată sceptică în privinţa sumei cerute de proprietar.

diselok

Automobilele produse în ţara vecină ajung să coste bani grei doar dacă este un model bine păstrat, în vopseaua sa originală şi se numără printre primile exemplare ieşite de pe linia de asamblare. Totuşi, pentru un pasionat de automobile ce epocă, chiar şi acest model este o tentaţie, mai ales că nu le întâlneşti la tot pasul. Râmâne doar de găsit vreo 11.000 de euro „liberi”.

aro-240-de-vanzare-0e4c0340446b8608dd-0-0-0-0-0 aro-240-de-vanzare-0e95f340446f8046a6-0-0-0-0-0 aro-240-de-vanzare-16c13340446888f824-0-0-0-0-0 aro-240-de-vanzare-e8a4934044650f97e8-0-0-0-0-0

Comentarii