lukoil-banenr

N-am luat nicodată un model de Aston Martin ca fiind o maşină supersport, extrem de performantă, de o înaltă precizie şi ultrarapidă. Mai degrabă mi s-a asociat cu imaginea unei limuzine printre GT-uri. Un coupe elegant, frumos, graţios şi un motor care să te impresioneze mai mult cu sunetul său decât cu performanţele. Şi iată că DB11 nu face excepţie de la caz.

bodybuilding

Motiv pentru care, nu sunt deloc mirat sau mişcat de faptul că britanicii au ales să meargă pe reţeta de downsizing, împrumutând motorul de 4.0 litri, V8, de la AMG. Chiar dacă noul model este unul foarte important pentru compania engleză şi este pe cale să le marcheze viitorul, Aston Martin a decis să apeleze la „străini” pentru a-şi construi supercarul. Ceea ce nu este neapărat rău, având în vedere experienţa germanilor în a construi motoare cu suflet şi pe măsură de performante.

diselok

Împrumutul acordat de Daimler englezilor, nu se limitează însă doar la propulsoare. Se ştie că noul DB11 va primi componente din sistemul de navigaţie similar cu cele întâlnite în Mercedes-urile de astăzi, dar şi câteva detalii de interior, cum sunt de exemplu gurile de ventilare. Ar părea o zgârcenie să nu faci propriul design, dar dacă stai să te gândeşti că în trecut Aston Martin utiliza butoane de la Ford şi Volvo, atunci parteneriatul cu cei de la Mercedes este chiar un mare pas înainte.

Comentarii