lukoil-banenr

Te-ai aștepta ca orice Toyota Supra (A80) văzută, să îți amintească neapărat de Fast and Furios sau, dacă vrei de NFS. Cu tot felul de modificări, kit aerodinamic, jante, flăcări pe ea și mai știu eu ce. Dar nu, ăsta nu e cazul de mai sus.

Pilot Autoexpert

Nu are nici roțile evazate din caroserie și nici anvelope de drag, nu e cu eleroane de uscat rufe și nici măcar nu poartă vreun caracter din desene animate pe ea. Este exact cum a făcut-o ”mama” și de mai bine de 24 de ani s-a păstrat intactă! Ceea ce și justifică (oare?) prețul de achiziție care a fost plătit pe ea.

În cadrul unei licitații, noul proprietar al mașinii a scos din buzunare aproximativ circa 121.000 de dolari, pentru sportiva japoneză cu numai 7.111 mile la bord. Oarecum șocant, pentru lumea auto, unde o Toyota Supra costă în medie de vreo 8 ori mai puțin.

Cum altfel poate fi explicată suma exorbitant de mare pentru un astfel de model? Poate doar starea mașinii impecabilă, 100% autentică exterior/interior, parcursul mic și versiunea cu transmisie manuală!

Se pare că japonezele, adică mașinile produse în Japonia, cele de cult, cum sunt Supra, Integra, GT-R Skyline, încep să prindă tot mai mult în preț și nu va dura prea mult timp până să își atingă valoarea colectibilă.

Comentarii