lukoil-banenr

Audi a deschis primul show-room digital din lume

Întreaga gamă de modele a producătorului german este prezentată complet digital într-un spatiu compact. Această nouă abordare se folosește eficient de spațiul restrâns și permite celor patru inele să fie prezente în inima marilor orașele internaționale.

bodybuilding

diselok

“Mulțumită tehnologiei media revoluționare, vizitatorii pot fi martorii unei noi ere în domeniul relațiilor cu clienții.” spune Peter Schwarzenbauer, membru al Departamentului de Management al Marketing-ului și Vânzărilor în cadrul AUDI AG. Astfel, constructorul german are posibilitatea de a-și prezenta întreaga gama de modele împreună cu evoluția acestora, dar și să-și impresioneze clienții oferindu-le șansa de a experimenta în întregime amploarea paletei de culori, a opțiunilor de echipare și a funcțiilor.

Vizitatorii își pot alege mașina dintre sute de milioane de configurații posibile și să o vizualizeze la scară reală 1:1 pe ecrane care umplu aproape întreg showroom-ul. Mai mult, cutia de viteze, caroseria, tehnologia de iluminare cu LED-uri sau alte aspecte tehnice pot fi reprezentate individual pentru a putea fi înțelese ușor.

Peste 20 de “Orașe Audi” se vor deschide pană în 2015, fiecare având un manager al relaționării cu clienții. Acesta va răspunde tuturor nevoilor vizitatorilor de la primul contact cu aceștia până la interacțiunile post-vânzare și recepțiile service. În plus, fiecare Audi City va fi conectat la un dealer Audi ce poate oferi celor interesați întregul pachet de servicii specifice AUDI AG.

Locația centrală urbană propune ceva mai mult decât un simplu punct de desfacere. Audi City va evolua într-un loc de întâlnire pentru fanii mărcii, unde vor putea intra foarte ușor în contact cu lumea celor patru inele, de fiecare dată.

Comentarii