lukoil-banenr

Compania Audi a vândut mai multe maşini decât celelalte două mărci premium germane în primele două luni ale anului, arată raportul oficial al companiei, comparat cu declaraţiile rivalilor. Diferenţa dintre cea mai bine vândută marcă premium în lume în primele două luni ale anului şi a doua cea mai bine vândută marcă premium la nivel global în aceeaşi perioadă este de numai 383 de unităţi, suficiente pentru ca să departajeze Audi de BMW în clasamentul vânzărilor pe segmentul premium pentru lunile ianuarie şi februarie 2014.

bodybuilding

Audi a reuşit să vândă 242.400 unităţi în primele două luni ale anului curent, marcând o creştere de 9.3 procente faţă de aceeaşi perioadă a lui 2013. Modelele responsabile de creştere sunt A3 şi Q7, spun cifrele oficiale. Spre comparaţie, BMW a avut o creştere a vânzărilor de 8.9 procente.

diselok

Cei de la Audi își doresc mai mult, după cum spune şi Rupert Stadler, şeful companiei germane, adăugând că este mai important rezultatul pe termen lung. Tocmai de aceea, marca din Ingolstadt va avea 17 lansări de modele noi sau restilizate în decursul anului curent, printre care se numără şi noua generaţie a lui TT, prezentată recent la Geneva.

Comentarii