lukoil-banenr

Audi A3 Saloon – premiera germanilor la Salonul de la New York

bodybuilding

Salonul Auto de la New York a debutat în forţă, cu o listă lungă de premiere. Printre cele mai importante şi pentru publicul din Europa s-a numărat noul Audi A3 Sedan, cea de-a treia declinare de caroserie a modelului compact din Ingolstadt.

diselok

A3 varianta sedan măsoară 4.46 metri lungime, 1.80 metri lăţime (cu 11 mm mai lată decât A3 Sportback) şi 1.42 metri înălţime (cu 9 mm mai jos decât A3 Sportback). Ampatamentul măsoară 2.64 metri, garantând suficient spaţiu pentru 5 pasageri.

Designul general combină clasicitatea unui model în trei volume cu linia fluidă a unui coupe, reuşind astfel să se poziţioneze şi ca un potenţial rival al lui Mercedes-Benz CLA. Interiorul nu se desparte de liniile clasice şi simple adoptate de A3 Sportback.

Pentru piaţa din Europa, noul Audi A3 sedan va fi disponibil alături de trei motorizări. Prima este TFSI-ul de 1.4 litri, cu sistem de dezactivare al cilindrilor. Unitatea oferă 140 de cai putere şi 250 de Nm, suficient pentru un sprint de la 0 la 100 de km/h în 8.4 secunde şi o viteză maximă de 217 km/h. Consumul rămâne şi el scăzut, atingând în ciclu mediu o valoare ideală de 4.7 litri/100/km. Cea de-a doua motorizare va fi TFSI-ul de 180 de cai putere şi 320 de Nm. Cu o economie de carburant de 5.6 litri şi emisii de 129 g/km, motorul poate garanta totodată şi un sprint de la 0 la 100 de km/h în 7.3 secunde, cu o viteză maximă de 235 km/h.

Cea mai economică opţiune din gama noului A3 sedan va fi, însă, TDI-ul de 2.0 litri şi 150 de cai putere, gata să livreze 320 de Nm, dar şi un consum mediu de numai 4.1 litri/100 km, cu emisii de 107 g/km. Dieselul oferă un sprint de la 0 la 100 de km/h în 8.7 secunde şi o viteză maximă de 220 km/h.

Alături de cele trei motorizări, Audi va oferi fie o transmisie manuală, fie una automată S-tronic cu şapte viteze.

Versiunea de bază a modelului Audi A3 în trei volume, cea echipată cu motorul 1.4 TFSI, pleacă de la 25.000 de euro pe piaţa din Germania.

Comentarii