lukoil-banenr

Audi R8 Spyder

Decizia germanilor de a nu schimba perfecțiunea a fost una înțeleaptă, viitorul R8 arătând aproape la fel. Pe partea tehnică, au renunțat la greoaia cutie în șase trepte R-tronic și au montat una automată, pe numele său S-tronic cu 7 viteze și dublu ambreiaj. Când transmisia este cuplată cu cele 2 variante de motorizări (V8-ul de 4,2 litri și 430cp sau V10-le de 5,2 litri care produce 525cp), R8-ul poate atinge suta în 4,3, respectiv 3,6 secunde. Noutatea cu care vine următorul R8 este pachetul V10 Plus, care adaugă încă 25 de cai putere motorului V10, din acesta ieșind acum 550cp.

bodybuilding

diselok

Dar indiferent de motorizare, R8-ul cântă, iar filmulețul de mai jos ne prezintă versiunile coupe și spyder în plină desfășurare pe circuit. Asta împreună cu minunata coloană sonoră produsă de acei opt și zece cilindri.

Printre modificările de ordin estetic se numără: o nouă bară față și spate, faruri și stopuri cu LED-uri modificate și o grilă nouă. La interior, volanul este complet nou, iar sistemul de infotainment a fost împrospătat.

Comentarii