lukoil-banenr

Audi RS5 Cabriolet oficial

Noul RS vine echipat cu un motor 4.2 FSI de 450 CP şi 430 Nm, care îi asigură un timp 0-100 km/h de 4.9 secunde. Debutul este programat pentru Salonul Auto de la Paris.

bodybuilding

diselok

Audi RS5 Cabriolet a fost dezvelit astăzi în cadrul unei prezentări on-line, o premieră absolută pentru marca germană. Decapotabila din Ingolstadt are un motor FSI de 4.2 litri care asigură 450 CP şi 430 Nm şi poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4.9 secunde. Asemenea versiunii coupe, puterea maximă este atinsă la 8.250 rpm, iar cuplul maxim este disponibil în diapazonul de la 4.000 la 6.000 rotaţii pe minut. Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h, dar clienţii pot opta şi pentru limitarea acesteia la 280 km/h.

Resursele furnizate de unitatea de alimentare V8 sunt exploatate de sistemul de tracţiune integrală quattro cu ajutorul transmisiei S-Tronic cu dublu ambreiaj. Sistemul de tracţiune integrală prezintă un diferenţial de tip coroană, care permite transmiterea a până la 70% din putere către puntea faţă, respectiv până la 8% din putere către puntea spate, în funcţie de necesităţi, în timp ce configuraţia standard este de 40:60 în favoarea punţii spate.

La nivel estetic, modelul are o serie de elemente de design noi, multe dintre ele având şi un rol aerodinamic. Spoilerul faţă a fost redesenat şi a primit o grilă de tip fagure. Jantele de 19 inch ascund un sistem de frânare cu discuri ventilate, care au un diamentru de 365 milimetri pentru puntea faţă. Etrierele faţă au opt pistonaşe, sunt vopsite în negru, şi poartă sigla RS. Opţional, cei de la Audi pot echipa modelul RS5 cu discuri de frână ceramice care au diametrul de 380 milimetri. Decapotarea lui Audi RS5 Cabriolet durează 15 secunde, în timp ce capotarea se realizează în 17 secunde, ambele la o viteză de până la 50 km/h. La fel ca în cazul fiecărui model RS de la Audi, capetele eşapamentelor de evacuare au o formă ovală.

Comentarii