lukoil-banenr

Cel mai așteptat și totodată primul SUV electric de la Audi va ajunge cu patru săptămâni mai târziu în showroom-uri. Cauza principală fiind partea de software care are nevoie de ceva modificări însă nu fără acordul autorităților.

Pilot Autoexpert

Aproximativ o lună în urmă, Audi prezentase deja noul e-tron și a reușit să înregistreze chiar peste 10.000 de comenzi la nivel global. Astfel că nu e de mirare că mașina este foarte așteptată în saloanele auto ale dealerilor din întreaga lume, mai ales că producția a luat start la data de 3 septembrie.

Cei nerăbdători însă, vor trebui să mai aștepte pentru că germanii sunt nevoiți să amâne lansarea comercială cu circa patru săptămâni ca urmare a faptului că au nevoie de o nouă aprobare pentru software-ul utilizat, ca urmare a unor modificări neprevăzute în cadrul procesului de dezvoltare, scrie automarket.ro.

Pe de altă parte, publicația germană Bild am Sonntag susține că Audi se confruntă și cu alte probleme cu privire la e-tron în special și la modelele electrice în general. Astfel, LG Chem, furnizorul bateriilor pentru toate modelele electrice Audi, vrea să mărească prețul acumulatorilor cu circa 10% ca urmare a creșterii cererii, iar cele două părți poartă negocieri în această privință.

Oficialii sud-coreeni au refuzat să comenteze informația sub pretextul că informațiile legate de contractele în derulare sunt confidențiale, în timp ce reprezentanții Audi au adoptat această strategie de comunicare. Pe lângă Audi, LG Chem are contracte pentru furnizarea de baterii pentru Volkswagen și Daimler, compania-mamă a celor de la Mercedes.

Comentarii