lukoil-banenr

Motorul V12 de 6.6 litri al celor de la BMW se afla sub pericolul dispariției de pe lista opțiunilor de motorizare. Despre acest lucru vorbește bmwblog, axându-se pe surse interne demne de încredere.

Pilot Autoexpert

Potrivit lor, unitatea turbo-aspirată, este afectată de noile legi cu privire la nivelul de emisii. Aceeași lege care pune în pericol modelul M550i și-a înfipt ghearele și în inima modelului M760Li. După câte probabil cunoașteți deja, sub capota limuzinelor de lux Rolls-Royce este instalat la fel, un motor V12, iar germanii sunt forțați în acest sens să găsească o soluție cât mai operativ.

Una din acestea ar fi echiparea motoarelor cu un filtru de tip DPF, ca și în cazul propulsoarelor diesel, doar că proiectat special pentru benzinare. Chiar și așa, se spune că BMW ar putea renunța la motoarele V12 în Seria 7, odată cu lansarea modelului LCI (facelift).

Ceea ce înseamnă că doritorii de a avea un model exclusiv în garajul său, au doar 12 luni la dispoziție pentru a plasa comanda.

Comentarii