lukoil-banenr

BMW i8 Spyder

Conceptul i8 al celor de la BMW care îmbină designul viitorului cu tehnologia – putem spune „deja” – prezentă este din ce în ce mai aproape de realitate. Adică, nu degeaba îi testează compatibilitatea cu lumea reală dacă nemții ar vrea să-l țină ca bibelou pentru saloane auto. Ceea ce ne face să credem că nici ceea ce vezi în poza de mai sus nu este doar o fantezie a bavarezilor…

bodybuilding

diselok

Ăsta e BMW i8 Spyder, adică varianta cu mai puține scaune și fără acoperiș a electrizantului i8. Și nu că cel în patru portiere ar arăta, Doamne-ferește!, moșnegește, dar varianta cu două locuri și un acoperiș în minus o are, efectiv, mai mare.

Pentru a-l aduce în stadiul de roadster, pe lângă dispariția banchetei spate și a plafonului au mai fost necesare câteva modificări: ușile transparente au fost înlocuite cu unele solide, oglinzile au fost repoziționate, iar parbrizul (delimitat de un cadru negru) nu mai plonjează pe plafon, pentru că… – asta e atât de evidentă, încât să mai fie nevoie de explicații. Dar probabil că nici una dintre acestea nu-ți vor întrerupe salivatul.

Cât despre ce se ascunde sub formele sculptate nu s-au aruncat informații, dar probabil că dedesubturile vor fi preluate de la conceptui inițial i8: motor de 1,5 litri pe benzină cuplat cu unul electric, care oferă împreună cifre magice – 353 CP și 550 Nm. În cazul lui i8 (al cărui masă era estimată la circa 1,5 tone), asta însemna 66g/km și sub 3 l/100 km. Și 240 CP/tonă. Dar, cum versiunea Spyder s-a debarasat de câteva greutăți, e posibil ca raportul să mai fi crescut puțin.

Informațiile (împreună cu mai multe poze și, eventual, vreun video) le vom afla pe parcurs sau, cel mai târziu, la Salonul Auto de la Beijing din aprilie, unde i8 și-a anunțat prezența.

Comentarii