lukoil-banenr

Prezentat în urmă cu ceva timp, BMW a dat startul producției noului Seria 7 Facelift, cunoscut mai mult ca LCI în rândul amatorilor mărcii. Cu ce l-au memorat restul lumii sunt însă grilele masive, oversized.

Pilot Autoexpert

La fabrica din Dingolfing, Germania, a început asamblarea noului Seria 7, vârful de gamă al bavarezilor. Mașina a primit de curând o listă bună de modificări, atât estetice cât și de ordin tehnic, care au rolul de a o readuce în ochii clienților pentru a fi o opțiune vrednică de concurență. Iar aici, am mari dubii…

Cât de mult nu m-ar pasiona bavarezele, Seria 7 se poate lăuda doar cu tehnologii avansate și motoare cu cele mai multe turbosuflante, iar odată cu faceliftul, deja și cu cele mai disproporționate grile de motor.

Puțină istorie.
Producția lui Seria 7 la Dingolfing a început în 1977, în cadrul uzinei fiind construite aproape 2 milioane de unități ale modelului german! Cea mai potentă variantă poartă numele de M760Li xDrive și este echipată cu un V12 de 6.6 litri cu 585 CP. Se pare că acesta va fi și ultimul șeptar cu motor în 12 cilindri.

Comentarii