lukoil-banenr

Din câte probabil aţi observat şi în postările precedente, angajaţii de la NHTSA, SUA, sunt practic obsedaţi de siguranţa traficului rutier. Zi de zi, specialiştii acestei instituţii găsesc noi şi noi defecţiuni sau eventuale probleme, acolo unde producătorul auto nu s-ar fi gândit vreodată. Tot aşa au fost demascate şi maşinile Volkswagen implicate în scandalul Dieselgate, acum însă e altceva.

bodybuilding

Analizând mai multe modele de BMW M5 şi M6, în caroseria coupe, cabrio şi gran coupe, americanii au ajuns la concluzia că planetarele punţii spate sunt prea prost sudate de fabrică, şi că ar putea ceda oricând. În rezultat şoferul riscă să nu mai poată continua mişcarea, sau dincontra, atunci când maşina stă parcată, să se „rostogolească” în gol, ceea ce ar putea duce la un potenţial accident.

diselok

Nu sunt sigur dacă s-a înâmplat vreodată cuiva să i se rupă planetarele, în timp ce maşina stă parcată, dar mă rog, în SUA totul este posibil. Iar în caz că termenul de planetare vă este străin, aflaţi că acestea sunt principalele elemente din construcţia unei maşini, care transmit mişcarea de rotaţie de la diferenţial la roţi.

Cel mai probabil că germanii nu vor contesta acuzaţiile administraţiei NHTSA şi vor rechema în service circa 956 de maşini, produse după anii 2015.

Sugestie Foto: Planetara, diferenţialul şi axul cardanic
Sugestie Foto: Planetara, diferenţialul şi axul cardanic

Comentarii