2017 Genesis G90
lukoil-banenr

Pe măsură ce trece timpul, automobilele moderne avansează tot mai mult, de la simple tehnologii cu un funcţional util şi până la sisteme autonome de condus. Cel mai mult în această industrie, cheltuie bani grei germanii, în special BMW şi Mercedes-Benz.

FLYONE

Însă potrivit lui Albert Biermann, în prezent şeful departamentului de performanţă Hyundai Motor Group, este de părerea că nemţii aruncă bani în vânt, pe lucruri care contează mai puţin. Fostul şef al divizie de performanţă BMW M GmbH şi în prezent angajat Hyundai, Albert, susţine că obsesia germanilor pentru noile tehnologii nu aduce nici un beneficiu clienţilor.

diselok

„Este mai mult o chestie de marketing, dorinţa de a oferi ceva extravagant pentru a spori atractivitatea produsului în faţa cumpărătorilor, însă câţi automobilişti au nevoie de aceste inovaţii cu adevărat?”, se întreabă Biermann. Şeful diviziei a venit şi cu un exemplu, legat de camerele video ce analizează suprafaţa de drum şi întreg sistemul care ajustează suspensia în dependenţă de condiţiile de rulare, pentru a spori confortul pasagerilor şi stabilitatea maşinii.

În opinia lui, această tehnologie propusă de Mercedes-Benz nu este cu nimic mai bună în comparaţie cu un Genesis, care are suspensia clasică şi o caroserie „un pic” mai grea, dar care în ciuda acestor factori a reuşit să surclaseze S-Class-ul la testul de preschimbare dublă a benzii (testul elanului este foarte asemănător). „Încă puţin şi băteam şi BMW-ul la acest capitol, fără a avea nevoie de toate tehnologiile extravagante”.

Ca parte a strategiei celor de la Genesis, intenţia de a rămâne modeşti la capitolul tehnologii moderne, este dictată de accentul pus pe fiabilitate pe termen lung. Iar pentru a-şi spori încrederea în forţele proprii, inginerii testează maşinile cel puţin 30.000 de km la Namyang şi alte 10.000 pe circuitul de la Nurburgring.

2017 Genesis G90
2017 Genesis G90
2017 Genesis G90

Comentarii