lukoil-banenr

Bufori Geneva

Salonul de la Beijing mai pregătește o premieră. Nu mondială, ci mai degrabă asiatică. Bufori Geneva a fost prezentat prima oară în 2010 la Salonul de la .. Geneva. Acum, puțin revizuit, ia drumul Asiei și aterizează tocmai la Salonul de la Beijing. Având în vedere că asiaticii sunt mereu pe grabă și preocupați de afaceri, această mașină le vine ca o mănușă.

bodybuilding

diselok

Dacă te uiți câteva secunde la acest model, poți jura că îl știi de undeva. Și vei avea oarecum dreptate. Partea frontală este împrumutată de la Rolls, în timp ce lateralele amintescu de Morgan. Gata, am elucidat misterul! Așadar, ține doar de subiectivism dacă mașina arată bine sau nu.

La interior.. ar fi multe de zis. Pe scurt, putem spune că, dacă personajul din „The Lincoln Lawyer” ar fi real, cu siguranță și-ar schimba biroul pentru un Bufori Geneva. Asta, pentru că vei găsi cam tot ce-ți trebuie într-un birou. Scaune confortabile, măsuță pentru laptop, tabletă, sau orice alt dispozitiv preferi și chiar și un minibar, din care te poți servi fie cu o cafea fierbinte, fie cu o cupă rece de șampanie. Altfel spus, să-l cataloghezi pe Bufori Geneva în segmentul de lux, poate fi considerat un afront. Super-lux i s-ar potrivi mai bine.

Șoferul acestui birou pe roți va avea și el partea lui de plăcere. Propulsia este oferită de un motor V8, de 6,1 l ce dezvoltă 430 CP și duce mașina de la 0 la 100 km/h în 6 secunde. Viteza maximă: 250 km/h. Ceea ce înseamnă că singura grijă a domnului de la volan rămâne evitarea gropilor.

Modelul prezentat nu este unul de serie, exponatul fiind mașina personală al lui Tan Sri Yeoh Tiong Lay (nu te chinui prea mult cu pronunția). Acesta este fondatorul corporației YTL și un susținător al grupui Bufori, mașina venind ca un cadou din partea familiei la împlinirea vârstei de 80 de ani.

Comentarii