lukoil-banenr

Buick Regal GS si in saloanele dealerilor

bodybuilding

diselok

Prezentat pentru prima data publicului larg la Salonul Auto din Detroit din 2010, Buick Regal GS a aparut in sfirsit si in saloanele dealerilor. Vorbim de versiunea americana a europeanului Opel Insignia OPC, care are o grila fata usor modificata. Astfel, maşina pregătită pentru americani are un motor turbo de 2,0 litri (în locul celui V6, de 2,8 litri, de pe Insignia OPC), iar puterea maximă dezvoltată este de 255 CP, faţă de 325 CP în cazul lui Insignia. Totuşi, nu s-a renunţat la tracţiunea integrală, sistemul fiind dotat şi cu un diferenţial cu alunecare limitată. Peformanţele lui Buick Regal GS sunt foarte bune pentru clasa lui: 127 CP/litru şi un demaraj 0-100 km/h în 6 secunde. Configuraţia suspensiei faţă este aceeaşi de la Insignia, fiind vorba despre arhitectura HiPerStrut, iar sistemul de frânare beneficiază de discuri de frână de 14″, de origine Brembo. Bineînţeles, din meniu nu lipseşte suspensia adaptivă, cu trei moduri de funcţionare. În ce priveşte aspectul maşinii, cei de la Buick mizeaza pe clientii mai tineri: jante de 20″, scaune Recaro, volan şi pedalier sportive. Dacă şi preţul va fi imbatabil, s-ar putea să asistăm la un nou succes GM, de data aceasta pe continentul american.

 

Comentarii