lukoil-banenr

Spaniolii de la Motor.es ne aduc informaţii importante despre modelul vârf de gamă al bavarezilor, noul Seria 7! Potrivit acestora, modelul entry-level va fi un BMW 730i propulsat de un motor de 2.0 litri volum!!!

bodybuilding

O altă noutate ţine de indicele de serie, care nu va mai continua cu F ci a trecut deja la următoarea literă G. Şeptarul va fi produs în două variante,  (G11) dar şi în versiunea cu ampatament mărit, cunoscută ca şi Long (G12). Totuşi cea mai mare supriză ţine de capitolul motorizări.

diselok

8317639351564953900_resize

Chiar dacă este numită BMW 730i, limuzina bavarezilor va fi pusă în mişcare de un motor de 2.0 litri volum (B48B20O0), turbo-aspirat evident, care va produce până la 260 de cai putere! Puţin cam, neobişnuit…

Următorul model în gama germanilor va fi versiunea 740i /740Li, care va fi oferit în compania motorului de 3.0 litri turbo, capabil să livreze 330 de cai putere şi care poartă un nume de cod la fel de ciudat, B58B30M0. Pentru clienţii ceva mai pretenţioşi va fi disponibilă varianta 750i/75oLi, care va apela la serviciile V8-ului N63B44O2 ce pune la dispoziţie nu mai puţin de 460 de cai putere. Pe final, vârful de iceberg, versiunea 760i/760Li va împărţi acelaşi propulsor cu „omologul” său Rolls-Royce Ghost (dar şi Wraith), V12-le de 6.6 litri (N47B66U1) ce va asigura un total de 570-600 de cai putere.

1370467453628779624_resize

Vor exista şi alternative motoarelor pe benzină, iar acestea vor fi 730d (272 CP), 740d şi 750d, iar pe partea hibrizilor avem 730e, 740e şi chiar 740Le. Modelele hybrid vor beneficia de o transmisie cu nouă trepte dar şi sistem de tracţiune integrală xDrive iar în regim pur electric autonomia de mers a acestora va putea atinge 60 de km.

Modelele dotate cu motoare convenţionale vor beneficia de cutia de viteze cu opt trepte iar sistemul de tracţiune integrală va fi oferit în calitate de opţiune.

679735726639136292_resize

1871158007146884221_resize

sursa: wcf.com

Comentarii