lukoil-banenr

Ce au în comun compania Coca-Cola şi Formula 1?

Emmanuel Seuge, Group Director Worldwide Sports & Entertainment Marketing Coca-Cola a declarat: „Creativitatea echipelor, pasiunea pentru viteză, energia lor – atributele cheie ale campionatului Formula 1, sunt concomitent valorile brandului burn. Echipa Lotus F1, cel mai nou, dar şi unul dintre cei mai competitivi jucători de Formula 1, a dat dovadă de o creativitate excepţională de-a lungul curselor, dar şi de implicare şi devotament în colaborarea cu partenerii săi – aceste elemente reflectă întocmai filosofia brandului burn. Aceeaşi creativitate şi energie o vom aduce prin intermediul băuturii energizante burn, combinând arta şi muzica într-un mod care va revoluţiona convenţiile tradiţionale de sponsorizare din Formula 1.”

bodybuilding

Eric Boullier, conducătorul echipei Lotus F1, a spus: „Suntem mândri că echipa Lotus F1 a fost aleasă drept cel mai bun vehicul de reprezentare a brandului burn în cadrul unui parteneriat de înaltă clasă. Suntem încântaţi de această colaborare şi de faptul că, împreună, vom putea dezvolta un model nou şi inovator de sponsorizare, care se caracterizează prin mix-ul de experienţe, creativitate şi social media, domeniu în care echipa noastră a fost un adevărat pionier pentru categoria Formula 1 – în ultimele 18 luni, înregistrând cea mai mare rată de creştere în rândul fanilor în acest an.”

diselok

Comentarii