lukoil-banenr

Chevrolet lansează Young Creative Chevrolet 2013

Popularul concurs cu caracter artistic a fost lansat de Chevrolet Europe în anul 2007, iar de atunci a crescut treptat în materie de participare şi prestigiu. Tema de creaţie de anul acesta este „Fenomenul Fotbalului” şi reprezintă o provocare lansată în rândul artiştilor tineri, constând în explorarea popularităţii trainice a celui mai popular sport din lume, căruia Chevrolet îi acordă un sprijin la nivel înalt.

bodybuilding

Indicaţiile de creaţie pentru cele patru discipline ale concursului YCC din acest an au rolul de a celebra şi de a ilustra perspective unice asupra unui fenomen internaţional: fotbalul. Astfel, studenţii înscrişi la concurs vor trebui să aibă în vedere următoarelele:

diselok

Modă – tema este de a crea o ţinută atractivă şi sportivă care să capteze spiritul celui mai împătimit fan al fotbalului. Ţinuta va fi etalată cu ocazie prezentării noului Chevrolet Aveo, ediţie specială Manchester United.

Fotografie – în spatele fascinaţiei şi emoţiilor stârnite de fotbalul profesionist se află esenţa acestui sport – lucrul în echipă, disciplina, eleganţa sub presiune. Tema este întoarcerea la rădăcinile fotbalului pentru a surprinde o imagine care să releve puterea de atracţie universală a acestui sport.

Video – tema pentru această categorie este de a crea un film vesel şi distractiv care să explice regulile şi lumea fotbalului celor care nu joacă sau nu urmăresc acest sport. Materialul trebuie, de asemenea, să încerce să îi transforme în fani.

Arte vizuale – tema selectată pentru reprezentaţii acestei categorii este de a crea, cu ajutorul unor abţibilduri de mari dimensiuni, un model Chevrolet Aveo, ediţie specială Manchester United, care va fi prezentat în cadrul saloanelor auto europene. Modelul sportiv Aveo trebuie transformat într-un „autovehicul de transport pentru fani”, care să ducă suporterii echipei Manchester United la stadion.

Susan Docherty, Preşedinte şi Director General al Chevrolet Europe, explică faptul că intervalul de timp şi tema concursului YCC 2013 sunt ideale. „Suntem încântaţi să ne apropiem de acest sport şi de miliardele de fani din întreaga lume prin sponsorizările noastre”, a declarat Docherty. „Considerăm că, datorită angajamentului nostru faţă de fotbal şi sprijinului continuu acordat artiştilor promiţători, concursul YCC de anul acesta va avea forţă şi va fi extrem de interesant”.

Pentru YCC 2013, prima selecţie a juriului va fi realizată la nivel naţional până în iunie 2013, acordându-se maxim trei premii pentru fiecare disciplină. Proiectele câştigătoare la fiecare disciplină vor merge mai departe la finala europeană din iulie 2013. Juriile YCC la nivel naţional şi european sunt alcătuite din artişti renumiţi în domeniile corespunzătoare, precum şi de experţi în design, profesionişti media şi membri ai echipei de conducere Chevrolet.

Comentarii