lukoil-banenr

Chevrolet ne impresionează cu două premiere mondiale

bodybuilding

Camaro, muscle-car-ul celebru, care de anul trecut se vinde oficial şi pe piaţa din Europa, a ajuns la jumătatea carierei, motiv pentru care GM a decis că este nevoie de o împrospătare a look-ului general. Modificările estetice au rolul de a apropia mai mult Camaro de noul Corvette Stingrey, vârful de gamă Chevrolet.

diselok

Prin urmare, aspectul frontal a primit blocuri optice noi, mai subţiri. Linia îngustată este preluată şi de grila frontală, iar spoilerul faţă a fost şi el remodelat. Capota a primit şi ea linii noi, completate de o aerisire.

Posteriorul se aliniază look-ului frontal cu stopuri ce nu mai sunt separate ca în cazul versiunii europene. Nu lipsesc LED-urile pentru o vizibilitate îmbunătăţită. Chevrolet a redesenat şi portbagajul, care a primit acum o a treia lampă stop şi chiar un eleron discret, integrat perfect. Lista este încheiată de un deflector posterior nou, care a crescut în dimensiuni şi ajunge acum până la nivelul plăcuţei de înmatriculare.

Camaro Z/28 – versiunea dedicată circuitului

Chevrolet a introdus în scenă şi o versiune dedicată exclusiv circuitului, dezvoltată pe baza muscle-car-ului american – în acest caz se foloseşte denumiria legendară Z/28.

Bosajele mai largi, pragurile laterale speciale, spoilere noi, jantele de 19 inch şi pneurile Pirelli PZero Trofeo R evidenţiază monstrul care primeşte în calitate de inimă un motor V8 LS7 de 7 litri, care dezvoltă 500 de cai putere şi 637 de Nm, conectat la o transmisie automată cu şase trepte.

Cu o masă mai mică cu 136 de kilograme decât cea a lui ZL1, noul Z/28 promite un timp mai bun cu trei secunde pe un circuit de test al americanilor. Chevrolet nu a uitat şi să instaleze frâne Brembo, din carbon ceramic, diferenţialul cu alunecare limitată şi suspensia orientată către rularea pe circuit.

Noul Camaro Z/28 este aşteptat pe piaţa americană cel mai devreme în primăvara anului 2014.

Comentarii