lukoil-banenr

General Motors, anunță revenirea celebrului Chevrolet Blazer! Noul model nu va fi un off-roader veritabil ci doar un crossover, cu un mix ciudat de arome și un design confuz.

Pilot Autoexpert

Chevrolet și-a propus să mai intre pe o nișă în plină dezvoltare, cea a SUV-urilor sau mai bine zis a crossoverelor. Având deja prezente pe piață, Equinox-ul și Traverse, Blazer și-a găsit loc între acestea două. Și, chiar dacă SUV-ul compact va purta numele unui off-roader mai vechi, designul mașinii este inspirat de cele mai noi tendințe în materie. Principala trăsătură caracteristică care îl leagă de familia Chevrolet, este partea frontală a noului Blazer, asemănătoare cu cea a lui Camaro.

Silueta sport este pictată cu grila radiatorului mare, faruri înguste, echipate cu xenon, lumini de zi LED, sistemul de evacuare cu patru finale și muchiile ascuțite pe toată lungimea caroseriei. Cu siguranță că mulți vor recunoaște în profilul lui Blazer mai mult decât doar un Camaro, poate chiar și un Hyundai, Infiniti sau alte modele.

Dincolo de design, Blazer se vrea o mașină practică, astfel că la capitolul versatilitate, mașina vine echipată cu astfel de opțiuni precum Cargo Management System, oferite standard pe versiunile RS sau Premier. Alte minunății sunt compartimentul de mănuși cu lacăt electronic, hayon acționat electric (versiuni RS și Premier), încărcător wireless sau…șase porturi de USB. Sistemul de infotainment poate fi accesat prin intermediul unui display touchscreen, cu o diagonală de 8 inch și încorporează tehnologii ca 4G LTE Wi-Fi, Apple CarPlay sau Android Auto.

Gama de motorizări va include unități cu patru sau șase cilindri, unde versiunea de bază va fi echipată cu motorul de 2.5 litri volum ce produce 193 de cai putere și 255 Nm de cuplu motor. Următorul în listă este V6-le de 3.6 litri ce livrează deja 305 cai putere și 365 Nm cuplu motor. Ambele propulsoare sunt pe benzină, ambele echipate cu tehnologia start/stop și vin cuplate la transmisia automată cu nouă rapoarte!

Traction Select este încă o funcție de notat pe noul Blazer, care permite celui aflat la volan să aleagă între două moduri de rulare, cel 2WD, adică tracțiunea față, sau 4WD, tracțiune integrală.

Pe modelele de top RS și Premier, GM va oferi un sistem de tracțiune integrală ceva mai inteligent, spun ei, care promite să livreze performanțe mai bune în condiții de asfalt umed, zăpadă sau gheață, dar și pe asfalt uscat.

Prețul noului model va fi anunțat în curând, iar primile exemplare vor putea fi văzute în showroom-uri deja la începutul anului 2019.

Comentarii