lukoil-banenr

Chevrolet Route 66

Super Bowl este cel mai vizionat meci la televiziunea americana. In 2011, aproximativ 111 milioane de telespectatori au urmarit meciul dintre Green Bay Packers si Pittsburgh Steelers. Nu e de mirare ca toate companiile incearca sa-si faca reclama in timpul acestui faimos meci si platesc multi bani pentru asta. Pentru Super Bowl-ul de anul viitor, Chevrolet va oferi unui cineast independent sansa de a-i difuza reclama in timpul jocului. Pana in prezent s-au primit 197 inregistrari de la cineasti din 32 de tari, pentru reclama “Route 66”. Tema este “Everyday Hero”, clipul trebuie sa aibe 30 de secunde si castigatorul va fi difuzat in timpul Super Bowl de anul viitor, din 5 februarie. “Cu Chevrolet Route 66 am vrut sa vedem talentul creator al oamenilor din fiecare colt al Pamantului pentru a descoperi noua reclama Super Bowl”, a declarat Joel Ewanick, sef marketing General Motors. Top 35 intrari sunt prezentate pe ChevroletRoute66.MSN.com. In scopul de a face lucrurile mai interesante si, desigur, de a atrage mai multi vizitatori, Chevrolet a facut echipa cu Microsoft la crearea unui „hub contest”. Acesta va identifica pe cei inregistrati cu un cod de utilizator unic si le va acorda puncte de fiecare data cand acestia „share-uiesc”cu un alt fan. Cine primeste cele mai multe puncte poate castiga pana la 10.000 dolari.

bodybuilding

diselok

Comentarii