lukoil-banenr

Ciudăţenie pe trei roţi. Sau patru?…

Această creaţie ar putea fi numită triciclu, dar de fapt are patru roţi, cele de pe spate fiind unite într-un ansamblu menit să permită o acceleraţie entuziasmantă, în condiţii superioare de manevrabilitate. De remarcat şi profilul lat al pneurilor, specific automobilelor şi nu motocicletelor.

bodybuilding

Din punct de vedere genetic, 555TES Minute S moşteneşte de la Yamaha motorul de 250 cmc pe care niponii îl folosesc în propria linie de motociclete şi ATV-uri, iar de la Toyota – tehnologia Hybrid Synergy Drive, folosită pe toată linia lor de automobile hybride.

diselok

Jucăria din imagine a fost prezentată cu ocazia Târgului Auto de la Tokyo, la începutul acestui an, dar nu a făcut prea multe valuri. Deşi nu este destinată unei producţii de serie, fiind însă alcătuită din piese ce pot fi achiziţionate de la producători.

Dincolo de look-ul agresiv, performanţele nu sunt la fel de spectaculoase – viteza maximă înregistrată în teste a fost de numai 80 km/h, dar pentru oraş aceasta este o cifră suficientă, iar datorită faptului că este un vehicul hybrid, consumul nu a depăşit 2,7 l / 100 km.

Puterea maximă este de 56 CP (42 kW), iar cuplul maxim – 167 Nm.

Micuţul triciclu promite o deplasare prin oraş nu doar economică şi practică, dar mai ales entuziasmant de plină de adrenalină.


Comentarii