lukoil-banenr

Compania Tesla se confruntă cu o nouă problemă. Clienții care au comandat EV-ul Model 3, nu mai au răbdare să aștepte livrarea acestuia și își cer înapoi avansul de 1.000 de dolari plătit pentru rezervarea vehiculului electric.

Pilot Autoexpert

Astfel, pe parcursul celor doi ani de la lansarea rezervărilor și până în prezent, 23% dintre potențialii clienți au cerut returnarea avansului. Datele sunt oferite de Second Measure, companie care se ocupă cu analiza în baza datelor anonimizate ale achizițiilor realizate pe internet cu carduri de debit și de credit. Specialiștii companiei susțin că, în luna aprilie a anului 2018, numărul celor care au cerut returnarea avansului a depășit numărul celor care au depus avans pentru un Model 3.

Drept răspuns, oficialii Tesla s-au limitat să afirme că datele prezentate sunt diferite de cele oficiale și că, până la finalul lunii martie, numărul total al persoanelor care au depus avansul de 1.000 de dolari a depășit cifra de peste 450.000. Totodată, americanii au evitat să menționeze câți clienți au cerut returnarea avansului. Până în prezent, circa 8% dintre cei care au depus avansul și-au configurat deja mașina, astfel încât nu mai pot beneficia de returnarea avansului.

Pe de altă parte, CEO-ul companiei, Elon Musk, a anunțat marți seara că Tesla a ajuns la o producție de 3.500 de unități pe săptămână și că va reuși să-și îndeplinească în cele din urmă obiectivul de a produce 5.000 de exemplare pe săptămână la finalul lunii iunie.

Comentarii