lukoil-banenr

Concernul GM nu va renunţa la Opel cel puţin următorii 10 ani

General Motors nu va renunţa la Opel, iar planul de refacere şi redresare a mărcii, denumit Drive Opel 2022, intră în vigoare în acest an, cu finalizare peste un deceniu. Declaraţia îi aparţine noului director financiar al companiei germane, Michael Lohlscheller, adus în această vară de Opel de la Volkswagen pentru a prelua conducerea biroului economic al constructorului german.

bodybuilding

PLAN PE 10 ANI

diselok

Conform informaţiilor dezvăluite de Lohlscheller într-un interviu acordat agenţiei Reuters, viitorul Opel nu este deloc pus sub semnul întrebării, singura provocare pentru marca germană fiind aceea de a pune cap la cap rezultatele restructurărilor recente şi de a ieşi din criză cu rezultate satisfăcătoare. Planul de dezvoltare va dura 10 ani, timp în care Opel se va baza pe creşteri ca efect al reducerii costurilor şi al apariţiei unor noi modele ale mărcii.

Michael Lohlscheller, Director Financiar Opel: „Economisim bani în multe zone ale afacerii, dar nu în cele care vizează investiţiile în produse şi în calitate”, spune oficialul german, care nu uită să sublinieze încă o dată faptul că, până la finalul anului 2016, Opel va dezvălui 23 de modele şi 13 motoare noi, toate făcând parte din noul val tehnologic al mărcii. Primele dintre cele 23 de modele vor fi noul model de oraş Opel Adam, SUV-ul de segment mic Opel Mokka şi cabrioletul compact Opel Cascada, ultimul fiind urmaşul de drept al anteriorului Astra Cabriolet.

COLABORARE CU PSA

Lohlscheller susţine că evoluţia General Motors nu poate fi realizată fără aportul unui brand important european, deoarece o companie de succes la nivel mondial trebuie să fie prezentă în forţă pe Bătrânul Continent. „GM a dat dovadă în faţa mea de sprijinul său clar pentru Opel, oficialii înţelegând perfect situaţia pieţei europene”.

Una dintre principalele ţinte pentru Opel în Europa este stabilirea unui parteneriat de tip joint-venture cu PSA Peugeot-Citroen, acesta urmând să elimine multe costuri de dezvoltare prin concentrarea unor platforme comune pentru viitoarele modele ale celor trei branduri. „Vrem să stabilim termenii înţelegerii până la finalul anului”, spune directorul financiar Opel.

Comentarii