lukoil-banenr

Consumer Reports, cea mai respectată publicație americană în materie de recenzii, a redus punctajul total al lui Tesla Model S la doar trei luni de la momentul în care i-a acordat 103 puncte din maximul de 100 posibil, scrie AutoMarket.RO cu trimitere la Consumer Reports.

bodybuilding

EV-ul americanilor a fost primul model care a depăşit sistemul de punctare al celor de la CR, acumulând 103 din totalul de 100 maxim posibil, însă la numai trei luni de la „încoronare”, Tesla Model S a pierdut câteva puncte pe seama fiabilităţii, raportată ca fiind „sube media industriei”.

diselok

Consumer Reports a efectuat un nou studiu pe un eşantion de 1.400 de proprietari şi a analizat erorile comune pentru a descoperi care sunt cele mai frecvente probleme întâmpinate de proprietarii acestui model. Aici au fost trecute dificultăţile în operarea sistemului de infotainment, apariţia unor sunete neplăcute la nivelul caroseriei, probleme cu mânerele de uşi automate, probleme de etanşeitate pentru trapă, dar şi, cazuri în care au fost înlocuite motoarele!

Raportul prezentat de CR a lovit puternic în compania americană, acţiunile căreia au scăzut cu până la 11.4% chiar în acea zi, însă s-au ridicat înapoi spre seară, marcând o scădere finală de 6.6%. În ciuda problemelor identificate, 97% din clienţii interviewaţi au mărturisit că şi-ar cumpăra încă un EV Tesla Model S fără să ezite prea mult, fiind încântaţi de serviciile de relaţii cu clienţii dar şi de deservirea în service-urile companiei.

Acest lucru poate fi explicat şi prin faptul că inginerii Tesla au posibilitatea de a investiga şi a remedia problemele de software ale maşinii de la distanţă, făcă ca aceasta să mai ajungă la dealerul oficial!

sursa: automarket.ro

Comentarii