LADA Xray SE
lukoil-banenr

SUV-urile şi crossoverele deţin la ora actuală o cotă de 40% din totalul automobilelor pe piaţa din Rusia, motiv pentru care, constructorul local Lada nu putea lipsi de aici. Astfel a luat naştere modelul XRAY care la scurt timp a ajuns să fie în top 10 cele mai preferate modele din acest segment. Cu această ocazie ruşii s-au gândit să îşi premieze clientela cu câteva îmbunătăţiri esenţiale pentru XRAY.

bodybuilding

Pentru a-i spori capacităţile de rulare în off-road, inginerii ruşi au introdus acum posibilitatea de a deconecta sistemele electronice ca ESC (Electronic Stability Control) şi TCS (Traction Control System), prin simpla apăsare a unui buton. Astfel că şoferul poate controla de sinestătător ce face şi cum face automobilul, însă doar la viteze de pînă la 50 km/h. În cazul în care limita este depăşită, electronica reconectează sistemele.

diselok

În plus, crossoverul a primit jante de 17 inch, incluse în pachetul Prestige Package, alături de izolaţia aplicată aripilor spate, geamuri spate umbrite, cameră video pentru mersul în marşarier, sistemul de navigaţie, dar şi sistemul audio cu şase difuzoare. Primile exemplare cu asemenea dotări au fost deja livrate dealerilor oficiali din Federaţia rusă.

Lada XRAY este construit pe platforma Dacia B0 şi poate fi echipat cu motoare de 1.6 litri ce dezvoltă între 106 şi 110 CP sau 1.8 litri capabil să pună pe roţi în jur de 123 CP. Garda la sol de 195 de mm şi designul puţin mai modern, semnat de Steve Mattin, i-au asigurat crossoverului un succes garantat în rândul cumpărătorilor ruşi.

lada-xray-2

Comentarii