lukoil-banenr

Dacia Dokker Van transformat în Pick-up

Dacia vine cu soluţii interesante destinate micilor comercianţi care au nevoie de un model pick-up în parcul de vehicule. Astfel, biroul francez al constructorului de la Mioveni a colaborat cu un carosier francez, Kollé, pentru a dezvolta o versiune pick-up şi chiar o variantă basculantă a lui Dokker.

bodybuilding

diselok

Construite pe baza lui Dokker Van, cele două variante de caroserie sunt dezvoltate după ce Kollé a eliminat partea de caroserie care acoperea zona utilă a utilitarei Dokker, uşile laterale glisante şi geamurile portierelor posterioare. Automobilul a devenit astfel un pick-up clasic. Bena are o lungime de 190 de centimetri şi o lăţime de 142 centimetri aceasta punând la dispoziţia celor interesaţi şi opt inele de amarare pentru marfă. Conform carosierului francez, sarcina utilă indicată este de 750 de kilograme.

Versiunea basculantă Dokker Pick-up este realizată cu plecare de la versiunea cu benă clasică, Kollé instalând un sistem hidraulic care ridică şi coboară o benă basculabilă. Datorită faptului că aceasta este o parte separată de maşină, lungimea sa este de 170 de centimetri, lăţimea fiind de 110 centimetri. Volumul maxim variază între unul şi doi metri cubi, sarcina utilă fiind de 650 de kilograme.

Diferenţele dintre Dacia Dokker Pick-up (2012-…) carosat de Kolle şi Dacia Logan Pick-up (2007-2012) caroserie originală Dacia:

LUNGIME (cm) – 436 vs 450

LĂŢIME (cm) – 175 vs 173

ÎNĂLŢIME (cm) – 180 vs 155

LUNGIME BENĂ (cm) – 190 vs 180

LĂŢIME BENĂ (cm) – 142 vs 137

SARCINĂ UTILĂ (kg) – 750 vs 725

Comentarii