lukoil-banenr

Dacia Logan MCV II

La o jumătate de an de la lansarea noii generaţii Logan şi Sandero, Dacia îşi continuă ofensiva modelelor noi în acest an la Salonul de la Geneva, acolo unde constructorul de la Mioveni lansează astăzi noul Logan MCV, versiunea break a cunoscutului sedan de segment B. Logan MCV se modernizează vizibil, scăpând de părţile hulite de fanii break-urilor şi prezentând atât un design plăcut, cât şi o serie de elemente tehnologice demne de 2013 şi preluate direct de la noul Logan. Noul Logan MCV va fi disponibil exclusiv în versiune cu cinci uşi.

bodybuilding

diselok

Logan MCV preia faţa noii generaţii de modele de la Mioveni şi îşi schimbă complet profilul şi spatele. Cu 4,49 metri lungime (cu aproximativ o jumătate de metru mai lung decât Sandero), Logan MCV propune un portbagaj de 573 de litri în configuraţie cu cinci locuri, rabatarea scaunelor permiţând transportul unor obiecte de până la 2.7 metri. Marea noutate este deschiderea verticală a hayon-ului, MCV scăpând astfel de cele două uşi opozabile anterioare. Datorită acestei modificări, modelul românesc primeşte un profil mai dinamic, geamul hayon-ului fiind înclinat şi mai potrivit în contextul estetic general al unui break.

Noul Logan MCV a pregătit o mulţime de spaţii de depozitare, acestea totalizând 16 litri. Astfel, obiectele de mici dimensiuni de la bord pot fi aşezate în buzunarele portierelor faţă şi spate, în buzunarele din spatele scaunelor, pe consola centrală, sau în zona superioară a planşei de bord.

La nivel tehnologic, noul Logan MCV primeşte elementele care şi-au făcut apariţia acum o jumătate de an pe Logan şi Sandero. Este vorba de sistemul Media Nav cu touchscreen de 7 inch, de limitator şi regulator de viteză, de asistenţă cu senzori la parcarea cu spatele şi de direcţia asistată. Siguranţa este satisfăcută prin patru airbag-uri în standard (şofer, pasager şi laterale faţă). Mai există ESP şi asistenţă la frânarea de urgenţă în versiunea de bază.

Motoarele nu sunt o surpriză: clasicul 1.2 16v de 75 CP sau recent lansatul 0.9 TCe de 90 de cai putere benzină şi 1.5 dCi, disponibil în două versiuni: de 75 sau 90 CP. În varianta de 75 CP, Dacia promite un consum mediu mixt de 3.8 litri/100 km. În plus, va exista opţiunea benzină-GPL care va fi disponibil opţional.

Comentarii