lukoil-banenr

Creatorul de modă si de tot ce ține de frumos, fostul luptător profesionist care a ajuns să lupte în ringul legat de modă și fashion, trăiește viața la maxim. Se referă și la modul lui de a conduce vehicolul pe patru roți – scoate totul din motor, îl sufoca, apasă surcica până în podea.

bodybuilding

Deh, se mai întâmplă…

diselok

11830899_1112225828792468_99113137_nAlte informații și detalii ce țin de pasiunea sa față de automobile, viziunile sale legate de domeniu și proces, toate le găsiți mai jos într-u inteviu cu caracter amical.

La început „croiai” pumni, ai trecut la croit haine pentru tot felul de femei, bărbați, Serviciul Pază și Protecție și tot felul de alți clienți privați sau corporativi… Universalismul tău încă nu te-a adus la „croit” mașini?

 

Mașinile îmi plac enorm de mult, îmi place senzația pe care o oferă asfaltul care se întinde în față ca și covorul roșu. Firesc, dacă suprafața carosabilului oferă această priveliște, iar noi nu avem așa de multe asemenea trasee.

Privind o mașină, eu fac comparație cu mușchii și reacția unui luptător – asta este ea pentru om. Apentru un bărbat, cu atât mai mult.

Nu m-am gândit niciodată să croiesc mașini. În schimb, mereu mi-a plăcut să scot totul din ea, potențialul maxim, indiferent de denumire, volum, numărul de cai de sub capotă…

Bietul Matiz…

De Matiz nu m-am atins, uite… Îmi place să apăs pedala accelerației până în podea. Ce-i al meu, e al meu.

Dacă e să desenezi și să proiectezi mașina ta, ce-ar trebui ea neapărat să aibă și cum să arate? Neapărat cu diamante sau cu fete desenate pe capotă?

Nu, categoric. Cel mai urât lucru pe care pot să-l închipui legat de o mașină e s-o înfrumusețezi cu Swarovsky, beculețe și abțibilduri.  Mașina „mea” este mașina neagră cu motor puternic.

Dacă e BMW trebuie să fie mat neapărat…

„Mat-peremat”. Se poate și mat. Puternică, cai ar fi vreo 500 la preferințe. Dar fie și mai puțini că oricum nu-i cruț.

Ce te duce la moment din punctul A în punctul B? Poate modifici ceva ca drumul până în punctul B să fie mai rapid și să ajungi și în punctul C? De punctul G nu întreb…

Despre punctul G cu altă ocazie… Nu vreau să fac publicitate la o marcă anume, mai ales că eu la cam schimb destul de des – nu se rețin prea mult în curte. Mă plictisesc destul de repede…

Pentru mine este important să ajung din punctul A în punctul B sănătos și fără primejdii, ca să vrei și să poți apoi să te întorci în punctul A. Eventual să treci și prin punctul C.

Și e important să știi să mergi. Cel mai urât lucru mi se pare să ai o mașină puternică și să mergi fără vlagă ca un bleg prin mijlocul drumului.11801945_1112225822125802_1738193044_n

Poate omul respectă regulamentul de circulație, vezi că ne acoperă amenzile?…

Mergând pe două benzi pe linia continuă? Nu prea cred…

Masina este privit[ diferit de diferite categorii . Cum privește automobilul un designer vestimentar ?

Nu vorbesc pentru alții, respectv nu știu cum privesc alți designeri vestimentari, dar eu privesc mașina ca un bărbat obușnuit. Pentru mine ea trebuie să fie puternică și rapidă.

Te mulțumesc noutățile și tendințele industriei auto?

Cu unele excepții, cu unele modele pe care nu prea le înțeleg și nu le pot percepe, sunt încântat de tendințele industriei. De direcția luată. De accentul pus pe tehnologie, mai ales, care transformă condusul în unul plăcut și fără primejdii – acum nu mai miri pe nimeni cu senzori de ocolire sau de frânare în caz de obstacole. La producătorii de top și modelele pe măsură, cel puțin. Se referă și la tendințele de design, la fel. E ok.

Ai și vreun model mai preferat, ce ține de dorințe?

Ce zici de Mercedes 6X6?

G63 AMG 6X6? Bun „animalul”, și scump pe deasupra.

11749693_1112225825459135_520601662_n

Păi ăsta tare îmi place și mă reprezintă.

Mare, puternic și scump. Se referă la Daniel Racovizza…

Și la Mercedesul respeciv. Cum se spune la noi, tare bun. Nici un Range Rover Vogue din astea noi, tot n-ar fi rău.

Mașini de teren deci. Fără coupe-uri cu „fundul pe asflat”?

Fără.

Aș vrea să te văd ieșind dintr-un Boxster…

S-ar putea să te dezamăgesc și să ies din el.

Te bagi des în ulei sau îi lași pe meșterii să o facă? De ce ești în stare când vine vorba de reparație ? Ale tale te-au dat des de gol?

Cu cât e mai veche mașina cu atât mai des vine vorba. Și dacă s-a întâmplat vreodată, atunci în tinerețe, când primele mașini nu erau de prima prospețime.

Eu orice lucru îl fac dacă sunt interesat de el și-mi face plăcere. Dacă am chef să mă bag în ulei, mă bag. Deși eu sunt pentru partajare – fiecare trebuie să-și facă meseria lui. Sunt oameni care primesc bani pentru asta.

Da, mai știi cum fiecare lăcătuș auto se apucă să-și coase singur haine…

Țiam zis că fiecare trebuie să-și facă meseria lui?!

Care crezi că sunt culorile care se potrivesc cel mai bine mașinilor?

N-o să fiu tare original prin acest răspuns: negru și alb.

Ai mult de lucru cu „partea femeiască” în aspect profesional… Te-ai obișnuit și cu modul de a conduce al femeilor?

Deseori se întâmplă ca unii bărbați să meargă mai aiurea ca unele femei. Dar se nimerește și câte una că te doare capul. Îți vine să ieși din mașină și să-i…

…Săruți mâna.

Exact. Te-am pupat și pe tine. Toate bune ție și redacției AutoExpert!

 

Scris de Marcel Toma

Comentarii