lukoil-banenr

BMW M5 sedan este fără îndoială lupul în piele de oaie. Acest sedan clasa premium este dotat cu tehnologii de ultimă oră, materiale de calitate înaltă, dar şi un generator de adrenalină pură, un V8 de 4.4 litri capabil să livreze 560 de cai putere în stock. De cealaltă parte, nici Audi RS6 nu este chiar un family-car obişnuit. Dincolo de aparenţe, break-ul din Ingolstadt pune pe roţi cam tot atâţia cai putere!

bodybuilding

Aşa cum au fost proiectate de mama uzină, M5-ul accelerează până la prima sută la oră în 4.3 secunde, în timp ce RS6-le execută acelaşi exerciţiu în numai 3.9 secunde, în mare parte datorită sistemului de tracţiune integrală. Chiar dacă break-ul de la Audi este mai greu cu 75 de kg, acesta dispune şi de mai mulţi Nm, mai exact 700 Nm cuplu motor, faţă de numai 680 în cazul lui M5.

diselok

Totuşi comparaţia de mai sus este valabilă doar pentru sportcar-urile „obişnuite”, iar performanţele indicate sunt cele setate de uzină. Însă, lucrurile pot evolua cu totul altfel dacă intervin atelierele de tuning, ceea ce s-a şi întâmplat cu două astfel de exemplare, ambele modificate la greu. BMW-ul M5, a trecut prin mâina specialiştilor Burger Motorsports iar acum dezvoltă în jur de 700 de cai putere, în timp unitatea ce V8-ul instalat sub capota lui Audi RS6, resetat şi modificat, produce 690 de cai putere.

Cine va ieşi învingător, aflaţi în videoclipul de mai jos!

Comentarii