lukoil-banenr

Ferrari 599 GTB Fiorano

Cu mai mult timp în urmă, ai citit aici despre un Ferrari 458 Italia care părea proaspăt scos dintr-un cazan cu smoală. Totuşi, cum lumea tuningului nu prea cunoaşte limite, modelul respectiv este pus oarecum într-un con de umbră de acest 599 GTB Fiorano, care a fost modificat de Anderson.

bodybuilding

diselok

Prin ce transformări a trecut acest Ferrari? Să începem cu exteriorul. Caroseria a fost revopsită în totalitate cu o nuanţă lucioasă de negru, denumită Black Diamant Metallic, dar în timpul procesului de vopsire s-ar părea că cei de la Anderson au uitat să acopere anumite elemente sau să le demonteze. În consecinţă, până şi sigla celebră a căluţului cabrat a fost înnegrită fără mustrări de conştiinţă, la fel ca şi jantele. Acestea au fost decorate cu o dunguliţă roşie pe margine, care se regăseşte în mai multe exemplare şi pe caroserie.

Capacele oglinzilor, spoilerele, pragurile laterale şi difuzorul au fost realizate din fibră de carbon.

Dincolo de portiere vei vedea un interior modificat zdravăn. Scaunele au fost îmbrăcate în „piele de carbon” neagră, combinată cu pielea roşie perforată, asemănătoare dintr-un oarecare punct de vedere cu… o plapumă. Printre alte elemente, consola centrală a primit în exces fibră de carbon.

Dar cei de la casa de tuning germană au vrut să-şi lase amprenta şi asupra performanţelor. Prin urmare, motorul V12 de 6.0 litri a fost revizuit pentru a livra mai multă putere, Anderson considerând că 612 CP standard nu sunt suficienţi. Prin urmare, după o intervenţie la unitatea centrală a motorului, Ferrari 599 Fiorano este capabil să ofere 664 CP, să accelereze de la 0 la 100 km/h în trei secunde şi să atingă o viteză maximă pe undeva pe la 300 km/h.

Comentarii