lukoil-banenr

Ferrari FF primeste mai mult de la Novitec Rosso

Pe la începutul lunii mai, germanii de la casa de tuning Novitec au prezentat un Ferrari 458 Italia Spider modificat la nivel vizual şi tehnic. Nu a trecut prea mult timp, iar acum au apărut mai multe fotografii şi informaţii referitoare la un proiect nou marca Novitec, pe baza lui Ferrari FF. Maşina cu tracţiune integrală dispune standard de un motor V12 de 6.3 litri care este capabil să dezvolte 660 CP şi un cuplu de 683 Nm. Datorită acestuia, vei avea un demaraj de la 0 la 100 km/h în doar 3,7 secunde, iar dacă te vei încăpăţâna să ridici piciorul de pe acceleraţie, vei avea posibilitatea să atingi viteza maximă de 335 km/h.

bodybuilding

diselok

Totuşi, cei de la Novitec au încercat să scoată mai multă putere din propulsorul V12. Şi au reuşit. După o intervenţie la unitatea centrală a motorului, numărul cailor-putere a crescut până la 684, iar acelaşi lucru s-a întâmplat şi în privinţa cuplului, ajuns la 696 Nm. Dacă îţi doreşti mai multă putere, atunci Novitec oferă şi un sistem de evacuare din oţel inoxidabil pe lângă puterea îmbunătăţită: 688 CP şi 701 Nm. Însă tunerul nu s-a oprit aici. Astfel, pentru curajoşi pot fi oferiţi 694 CP şi un cuplu de 708 Nm, iar pentru cei foarte curajoşi, pot fi scoşi până la 702 CP şi un cuplu de 714 Nm.

Suspensiile au fost de asemenea revizuite, iar datorită unui sistem hidraulic, garda la sol poate fi ajustată în funcţie de necesităţi. De exemplu, dacă te întâlneşti cu o denivelare care te îngrijorează, prin apăsarea unui buton poţi să ridici maşina cu 40 de milimetri în plus deasupra solului. Ar mai fi de menţionat că trebuie să îţi protejezi cu atenţie noile jantele din aliaj care pot avea mai multe combinaţii de culori şi se pot ornamenta la cerere cu fibră de carbon.

În privinţa aspectului exterior, pe lângă nuanţa îngălbenită a caroseriei, sunt incluse în pachet şi accesoriile pentru spoiler, grila retuşată a radiatorului, pragurile laterale, capacele oglinzilor retrovizoare, eleronul discret şi difuzorul de aer integrat în bara de protecţie posterioară. Interiorul a fost garnisit cu inserţii din fibră de carbon, iar pedalierul a fost revizuit. Aruncă o privire la rezultatul final şi vezi dacă îţi place sau nu.

Comentarii