lukoil-banenr

Constructorul din Maranello va lansa câte un model nou în fiecare an, iar fiecare dintre modelele lansate va avea un ciclu de viaţă de patru ani, ca apoi să fie urmate de o versiune revizuită, care să fie în producţie încă alţi patru ani.

bodybuilding

Pentru a-şi păstra exclusivitatea, marca din Maranello nu va construi mai mult de 7.000 de unităţi pe an în următorii patru ani, reţetă pe care a aplicat-o cu succes în ultimii ani, anul precedent marcând cel mai mare profit net din istoria companiei, de 246 milioane de euro.

diselok

Versiunile revizuite ale modelelor Ferrari, planificate să fie lansate la patru ani de la debutul modelului pe care sunt bazate, poartă sufixul „M”, aplicat denumirii interne. Modelul Ferrari 360 era denumit F136, iar succesorul său, F430, avea numele de cod F136M. Strategia le permite italienilor să lanseze modele noi, cu platforme şi motorizări revizuite semnificativ, fără să dezvolte de la zero fiecare adăugire la gamă în parte.

Ferrari se va concentra și pe cele trei linii de personalizare ale modelelor din gamă: „Atelier”, „Tailor-made” şi „One-off”, fiecare dintre cele trei posibilităţi oferite clienţilor high-end ai mărcii. În funcţie de calea aleasă, un client îşi poate personaliza maşina astfel încât aceasta să fie unică în lume, lucru care aduce atât un preţ de achiziţie ridicat semnificativ, cât şi o valoare mai mare a vehiculului respectiv.

Comentarii