lukoil-banenr

Compania Ford se ţine de cuvânt şi prezintă la Detroit, versiunea Bullit al ultimului model de Mustang. Vehiculul vine să omagieze aniversarea a 50 de ani de la debutul filmului care este prescris spre vizionare fiecărui entuziast auto.

Pilot Autoexpert

În anul 1968 pe marele ecrane ieşea lung metrajul Bullit. Filmul de acţiune în care personajul principal era jucat de celebrul Steve McQueen, a devenit celebru graţie episodului unde McQueen fiind la volanul unui Ford Mustang GT390 urmăreşte doi asasini care încearcă să fugă pe un Dodge Charger R/T. Această scenă de urmărire a fost prima în istoria cinematografiei, filmată cu lux de detalii şi acţiune.

De-a lungul anilor cei de la Ford au scos câte o ediţie specială de fiecare dată când Mustang-ul primea o generaţie nouă, de această dată americanii s-au ţinut de cuvânt şi nu au ignorat tradiţia.

La exterior, noul Ford Mustang Bullit a păstrat tradiţia de a fi finisat în culoarea verde clasică Dark Highland Green, dar este propus pentru doritori şi în nuanţa Shadow Black. Tot aici observăm jante din aliaj cu diametrul de 19 inch, frâne Brembo cu etriere vopsite în culoarea roşie, grila frontală şi o serie de elemente ale caroseriei întâlnite în versiunile Performance şi GT Premium.

Sub capota Mustang-ului special se ascunde un propulsor V8 de 5.0 litri volum, care cuplat la o cutie manuală cu şase rapoarte dezvoltă 475 CP şi 570 Nm cuplu motor. Viteza maximă atinsă de muscle car este de 263 km/h.

La fel, pentru un sunet impresionant, inginerii companiei au hotărât să echipeze vehiculul cu un sistem de evacuare activ cu ieşiri NitroPlate, galerie de admisie împumutată de la Mustang Shelby GT350, clapete de acceleraţie cu diametrul de 87 mm, sistemul nou Open Air Induction şi un modul de control pentru sistemul de propulsie.

Lista dotărilor Ford Mustang Bullit este compusă dintr-un volan de piele cu încălzire, scaune sport marca Recaro, ceasuri de bord virtuale proiectate printr-un display cu diagonala de 12 inch, suspensie adaptivă MagneRide şi un sistem audio îmbunătăţit.

„Când dezvolţi un nou Ford Mustang Bullit, acesta trebuie să posede neapărat unele caracteristici obligatorii. Trebuie sa aiba o atitudine corectă, să fie diferit de un Mustang GT, şi cel mai important, sa fie bad ass”, a declarat Carl Widmann, inginerul şef al proiectului.

Comentarii