lukoil-banenr

După o campanie publicitară vastă în care BMW a făcut publice informații tehnice și a postat imagini sub camuflaj, iată că a venit acea zi când putem vedea oficial cum arată și ce reprezintă noul Seria 8 Convertible. Decapotabila bavareză va fi asamblată în cadrul fabricii din Dingolfing, Germania, iar vânzările acesteia sunt programate către luna martie a anului 2019.

Pilot Autoexpert

Noul Seria 8 Convertible oferă gabarite gabarite generoase care implică o lungime de 4.843 de mm, o lățime de 1.902 mm și o înălțime de 1.339 de mm. Ampatamentul măsoară 2.822 de mm, iar la interior se vor situa confortabil până la patru persoane.

Modelul oferă un plafon din material textil acționat electric. Timpul necesar pentru ridicarea sau coborâtea acestuia este de circa 15 secunde. Totodată, BMW spune că plafonul poate fi acționat până la viteze de maxim 50 km/h.

În versiunea standard, noul Seria 8 Convertible este dotat cu faruri full-LED, dar opțional pot fi alese blocurile optice BMW Laserlight. Stopurile însă, sunt disponibile exclusiv în varianta full-LED.

În dependență de motorizarea aleasă, clienții vor putea comanda o serie de pachete destinate caroseriei. Cei care vor alege modelul 840d xDrive Convertible vor avea la dispoziție pachetul M Sport. Acesta se prezintă cu o serie de elemente de caroserie precum: elementele prizelor de aer, terminațiile sistemului de evacuare, difuzorul spate și grila frontală, dezvoltate de divizia de performanță a constructorului nemțesc.

În cazul versiunii M850i xDrive Convertible, se oferă posibilitatea de a opta pentru pachetul Carbon. Astfel, elementele prizelor de aer, carcasele oglinzilor laterale și anumite accesorii prezente pe spoilerul spate sunt fabricate din Carbon Fiber Reinforced Plastic.

La capitolul interior, menționăm un habitaclu modern proiectat într-un stil minimalist, care pune accentul pe caracterul sport al modelului. Seria 8 Convertible, este echipat cu un instrumentar digital de bord cu diagonala de 12.3 inch și de cea mai recentă versiune a sistemului de infotainment BMW. Sistemul multimedia este proiectat pe un ecran tactil cu diagonala de 10.25 de inch. De asemenea, în standard, este oferit și sistemul Head-Up Display.

Tot la interior, cei de la BMW au pregătit și pachetul M Sport. Acesta este prezent în versiunea standard pe varianta M850i xDrive Convertible și opțional pe versiunea diesel 840d xDrive Convertible. Pachetul M Sport oferă scaune sport M, un volan M, covorașe speciale și pedalier M.

Așa cum și se presupunea mai devreme, BMW Seria 8 Convertible a preluat motorizările de pe Seria 8 Coupe. Astfel, clienții pot alege între un benzinar și un propulsor pe motorină.

Iubitorii motoarelor diesel au la dispoziție un propulsor cu șase cilindri în linie de 3.0 litri volum, care livrează 320 de cai putere și 680 Nm. unitatea este cuplată la o cutie automată cu 8 rapoarte Steptronic Sport care în tandem cu un sistem de tracțiune integrală xDrive, transmite puterea către roți. În această ordine de idei, accelerația de la 0-100 km/h are loc în 5.2 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.

Clienții care vor opta pentru un benzinar, vor simți din plin farmecul motorului V8 de 4.4 litri volum, care dezvoltă 530 CP și 750 Nm cuplu motor. Alături de această motorizare, nemții propun o cutie automată Steptronic Sport cu 8 trepte și un sistem de tracțiune integrală xDrive, care vor accelera decapotabila de la 0-100 km.h în doar 3.9 secunde, viteza maximă la fel fiind limitată la pragul de 250 km/h.

În standard, noul BMW Seria 8 Convertible, își va bucura noii proprietari cu o suspensie Adaptive M cu amortizoare controlate electronic și o direcție integrală, care în cazul celor de la BMW poartă numele Integral Active Steering. Potrivit companiei BMW, până la viteza de 75 km/h, roțile de pe axa spate virează în direcția opusă celor de pe puntea față. La viteze mai mari de 75 km/h, roțile din spate virează în aceeași direcție precum cele din față.

Noul Seria 8 Convertible este oferit cu o gama variată de sisteme de siguranță și de asistență. Standard, nemții oferă un pilot automat cu funcție de frânare. Opțional, BMW propune varianta Active Cruise Control cu funcție Stop&Go. Pachetul Driving Assistant este și el standard și include sistemele: Lane Departure Warning, Lane Change Warning, Collision Warning,  Pedestrian Warning cu funcție City Braking, Speed Limit Info, Rear Cross Traffic Alert și Rear Collision Warning.

Cei ce nu vor zgârci bani pentru pachetul opțional Driving Assistant Proffesional, se vor bucura de: pilotul automat adaptiv cu funcție Stop&Go, tehnologia Priority Warning, Wrong-way Warning și o versiune avansată a sistemului Cross Traffic Alert. Pe lista de opționale, clienții vor mai găsi BMW Night Vision și Parking Assistant Plus.

Comentarii