lukoil-banenr

Acest Koenigsegg Regera a fost comandat de un client care a insistat ca hypercarul să fie fără vopsea pe caroserie, astfel încât fibra de carbon din care este construită să fie la vedere. Productia hypercar-ului suedez a fost limitata la 80 de unitati si toate sunt vândute înca din vara anului 2017.

Pilot Autoexpert

Koenigsegg Regera reprezintă una dintre cele mai scumpe, exclusiviste, puternice și neobișnuite mașini ale momentului. Creația lui Christian von Koenigsegg este echipată cu un sistem de propulsie hybrid, alcătuit dintr-o unitate V8 Twin-turbo de 5.0 litri volum și trei motoare electrice.

În total, ansamblul dezvoltă 1.822 CP, iar faptul că puterea nu este livrată printr-o transmisie convențională este de-a dreptul impresionant. Sistemul Koenigsegg Direct Drive System a fost dezvoltat de insuși fondatorul companiei și elimină complet necesitatea unei cutii de viteze! Sistemul este destul de complicat, dar ceea ce trebuie să rețineți este că, Regera nu are cutie de viteze convențională ci un sistem de transmisie cu un singur raport. O pui in Drive și hypercarul atinge 100 de km/h în doar 2.7 secunde, totodată fiind capabil de o viteză maximă limitată electronic de 410 km/h.

Toate cele 80 de exemplare au fost vândute pana în vara anului 2017, iar in septembrie 2018, cel de-al 20-lea exemplar Regera a părăsit linia de asamblare. Cel din imagini este mai special decât toate, fiind singurul comandat absolut fără vopsea. De fapt, caroseria din fibră de carbon nu are nici macăr lac de protecție.

„Nu este un lucru neobișnuit că un client să-și comande mașina cu o caroserie din fibră de carbon goală. Este un material frumos din punct de vedere estetic și clienților noștri le place să arate tuturor din ce este fabricată mașina”, a declarat Christian von Koenigsegg.

Comentarii