lukoil-banenr

Au trecut vremurile când motoarele diesel nu erau altceva decât o sursă de gălăgie insuportabilă şi un devorator de motorină. Noile generaţii de motoare sunt foarte fiabile, eficiente dar şi extrem de performante. Mai ales dacă vorbim despre unitatea BMW de 3.0 litri cu trei turbo-suflante.

bodybuilding

Disponibil pe modele ca F10 M550d sau X5 şi X6 M50d, turbodieselul bavarezilor se poate lăuda cu o rezervă de 381 de CP şi 740 Nm, care pot garanta un sprint de la zero la prima sută în cel puţin 4.7 secunde, în cazul sedanului M550d. Iar dacă pentru orice muritor de rând, aceste cifre sunt cel puţin înspăimântătoare, atunci pentru inginerii de la G-Power s-au dovedit a fi prea puţin.

diselok

bmw-m550d-xdrive-by-g-power-367b11e321940415c4-0-0-0-0-0

Prin urmare, specialiştii atelierului german de tuning din oraşul Autenzell s-au pus pe treabă, fiind ferm convinşi că este loc şi de mai bine. Drept şoarece de laborator a fost ales un BMW Seria 5 Touring, în versiunea M550d xDrive, iar după ce a fost supus unui program de tuning numit D-Tronik 5 V1, cinciarul a prins din nou la puteri. Fişa tehnică a modelului indică acum nu mai puţin de 435 de cai putere în timp ce cuplul motor a crescut până la 850 Nm! Acelaşi exerciţiu de accelerare de la zero la o sută poate fi efectuat acum în numai 4.5 secunde, iar viteza maximă a crescut până la 270 km/h, cifră testată pe autostradă nu doar în condiţii de laborator!

Şi ştiţi care e partea cea mai frumoasă a poveştii? Acest kit de tuning costă numai 2760 de euro! O nimica toată în comparaţie cu jantele bi-colore din imagini care costă pe puţin 9000 de euro! Mă întreb, oare cum ar fi să îţi plimbi copiii în drum spre şcoală cu un asemenea monstru?

bmw-m550d-xdrive-by-g-power-682dd1e321920a0671-0-0-0-0-0

Comentarii